י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
היורש של אבו מאזן?

בכיר פלסטיני: "חמאס צריך לשקול מחדש את המדיניות שלו"

חוסיין א-שייח, שנחשב כיורש אפשרי של מנהיג הרשות הפלסטינית אבו מאזן, אמר בהתייחס לחמאס כי "זה בלתי מתקבל על הדעת שיהיו כאלה שיאמינו שהגישה שלהם בניהול הסכסוך עם ישראל היא האידיאלית והטובה ביותר"

בכיר פלסטיני: "חמאס צריך לשקול מחדש את המדיניות שלו"
אבו מאזן צילום: פלאש 90

מזכ"ל הוועד הפועל של אש"ף, חוסיין א-שייח, מי שנחשב ליורש פוטנציאלי של יו"ר הרשות הפלסטינית בן ה-87 אבו מאזן, הביע עמדה פומבית מפתיעה ביחס לחמאס, כאשר אמר בריאיון ל"רויטרס" כי הוא "צריך לשקול מחדש את המדיניות שלו".

עוד הוסיף: "אחרי כל ההרג וכל מה שקורה, האם לא כדאי לבצע הערכה רצינית, כנה ואחראית כדי להגן על עמנו ועל מטרת הפלסטינים? האם לא כדאי לקיים דיון כיצד לנהל את הסכסוך עם הכיבוש הישראלי?".

א-שייח הוסיף בהתייחס לחמאס: "זה בלתי מתקבל שיהיו כאלה שיאמינו שהגישה שלהם בניהול הסכסוך עם ישראל היא האידיאלית והטובה ביותר". הוא אף הוסיף באופן מפתיע כי גם הרשות הפלסטינית צריכה להעריך מחדש את תפקידה.

בתוך כך, אתמול דווח כי נציגי ממשל ביידן מקיימים שיחות עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בעניין היום שאחרי בעזה, והציעו בין היתר להפעיל מחדש חלק מכוחות הביטחון של הרשות ברצועה.

"יש מספר מסוים של תושבי עזה שהיו חלק ממנגנוני הביטחון הפלסטינים בעבר ואולי יוכלו לשמש כגרעין לכוח ביטחוני פלסטיני עתידי... בחודשים שיבואו אחרי המבצע הצבאי הישראלי... אבל זה רק אחד מכמה רעיונות", אמר בכיר אמריקני.

חמאס הרשות הפלסטינית אבו מאזן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד