כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
פלטפורמה גאונית

החרדים שחוללו מהפכה בשוק בניית האתרים

2 חרדים מבני ברק חוללו מהפכה בשוק בניית האתרים עם פלטפורמה גאונית שמאפשרת לבנות אתר אינטרנט בלי להשתמש בשורה אחת של קוד • אם חשבתם שבעקבות כך בוני האתרים הפכו למובטלים מסתבר שדווקא עכשיו בעלי עסקים מחפשים בנרות מומחים לבניית אתרים מורכבים • כל הפרטים על התחום המבוקש

החרדים שחוללו מהפכה בשוק בניית האתרים
לימודי בניית אתרים צילום: יח"צ

בתחילת שנות ה-2000 כאשר האינטרנט פרץ לשוק, בניית אתר אינטרנט נחשבה לתהליך מורכב ויקר שרק אלו הנקראים 'מתכנתים' ידעו כיצד לבנות ולתחזק. בניית דף אינטרנט נעשתה באמצעות כתיבת קוד ובדרך כלל הנראות הגרפית של אתר הייתה מיושנת מאוד ודומה למסמך 'וורד' הכולל תמונות וטפסי הרשמה.

למידע נוסף על הקורס לחצו כאן>>>

מסיבה זו, רבים מהעסקים נמנעו מליצור לעצמם אתר אינטרנט כאשר הם יודעים שמדובר על תענוג יקר, שהם אינם מבינים בו דבר וגם התחזוק של התוכן באתר ידרוש מהם תלות תמידית במתכנתים ואנשי מקצוע. 

לפני כעשור נכנסו לשוק כלים חדשים המאפשרים לעצב ולבנות דפי אינטרנט פשוטים בקלות יחסית בדומה לעיצוב מצגת בפוואר-פוינט. הכלי הפופולארי ביותר בתחום כיום בעולם הוא ה'אלמנטור' - פלטפורמה שפותחה ע"י יוני לוקסנברג ואריאל קליקשטיין שני חרדים מבני ברק, בוגרי ישיבות, שחוללו מהפכה כפשוטו בעולם בניית האתרים.

מהפכה זו הולידה מקצוע חדש - של 'בונה אתרים'. מי שמחזיק במקצוע אינו נדרש לידע נרחב בעולמות של כתיבת קוד, אלא עליו להכיר את השימוש הפלטפורמות המאפשרות בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט. 

מצב זה הוליד תופעה הפוכה. עסקים וארגונים הנדרשים לאתר שישמש אותם לביצוע פעולות מורכבות יותר מהצגת מידע בלבד, למשל, חנויות אונליין, אתרי משרות ודרושים - מתקשים למצוא מומחה שידע לבצע זאת באופן מקצועי.

'ביזמקס - מרכז  החדשנות והעסקים החרדי' בירושלים, הרים את הכפפה ומשיק קורס מתקדם לבניית אתרים. הקורס שהושק בשיתוף עם מרכז 'כיוון' מיועד ליזמים חרדים המעוניינים ללמוד איך לבנות אתרים, להקים עסק ולהבין לעומק את עולם עיצוב ובניית אתרים, ולהקים בהמשך עסק ולהתפרנס מכך.

את הקורס מעביר יהודה ברוק, בעל סטודיו לעיצוב ובניית אתרים, יזם ושותף במספר סטארטאפים, זוכה במספר תחרויות בינלאומיות לעיצוב אתרים ומרצה בתחומי תקשורת חזותית, עיצוב ובניית אתרים.

בקורס בניית אתרים המתקדם של ביזמקס רוכשים ידע בבניית אתרים מורכבים מ-א' ועד ת'. לצד עמודי נחיתה ואתרי תדמית, לומדים לבנות חנות ואתרי תוכן מורכבים מסוגים שונים. בנוסף ישנו דגש על הבנה עמוקה של עולם האינטרנט,  מערכות וורדפרס ואלמנטור, למידה של תוספי ג'ט ואף תכנות בHTML וCSS.

בסיום הקורס יעברו התלמידים תהליך ליווי להקמת עסק עצמאי בתחום, הכולל תיק עבודות והתנסות מעשית בבניית אתרים מורכבים עבור חברי קהילת העסקים של ביזמקס וכן ייעוץ וחממה  עסקית שתעזור להם לעבור בהצלחה את הצעדים הראשונים בגיוס לקוחות. 

הקורס יתקיים במתחם ביזמקס בירושלים, ויתקיים מידי יום שלישי בשעות הערב. מלגות בשווי של עד 50% מעלות הקורס יוענקו למתאימים.

למידע נוסף השאירו פרטים>>>

בניית אתרים ביזמקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד