כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024
מלח הארץ

ליאב אלוש הי"ד: "צעקתי שאולי יגידו לי שהוא פצוע ולא הרוג"

ליאב אלוש הי"ד מגדרה, נהרג בקרב בדרום הרצועה | אימו, מלי, בעצמה קצינת נפגעים צהל"ית: "לא רציתי שהדפיקה הזו בדלת תגיע אליי"

ליאב אלוש הי"ד: "צעקתי שאולי יגידו לי שהוא פצוע ולא הרוג"
כוחות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

הבוקר (שני) התיר דובר צה"ל לפרסם כי ליאב אלוש הי"ד, בן 21, מגדרה, נהרג בקרב בדרום הרצועה. מלי, אימו, סיפרה ל-ynet על הרגעים בהם בישרו להם את הבשורה. "נציגי צה"ל דפקו בדלת בסביבות 18:40, והאמת שפשוט צעקתי להם שאולי יגידו לי שהוא פצוע ולא הרוג, אבל זה לא מה שקרה. הלכנו בלילה לזהות אותו. הוא נראה כמו נסיך, כאילו הוא פשוט ישן".

עוד סיפרה על בנה כי "הוא היה עם הרבה 'רעל' ומוטיבציה, גבר שבגברים, לוחם, מלח הארץ, גיבור ישראל. הוא עבר מסלול מהקשים שיש בצבא, סיים בהצטיינות ויועד לצאת לקורס קצינים, אבל בסוף החליט שהוא רוצה לעשות יותר ביחידה. הוא יצא להכשרה של צוות מאוד מסוים, הכשרה קשה מאוד של שלושה חודשים נוספים, אבל הוא היה מבסוט אש. הוא אהב את מה שהוא עושה, הוא אהב את דובדבן ואת החברים שם, היה לו טוב".

על השבועות האחרונים אמרה כי "הם היו לפני כן בעזה, יצאו בגלל הפסקת האש ואז חזרו שוב. לא קיבלנו טלפון או הודעות, ואז הגיעה הדפיקה בדלת. אני פנסיונרית של הצבא ובעברי הייתי קצינת נפגעים של גולני, לא רציתי שהדפיקה הזו בדלת תגיע אליי. השיחה האחרונה בינינו הייתה בבוקר לפני שנגמרה הפסקת האש. הם חזרו בשבת בערב, ובבוקר היינו איתו ביחידה. הבאנו לו ולחבריו ג'חנונים ועוגיות שהוא אוהב. הוא היה בטוח שלא יקרה לו כלום, אין משהו שיכול לפגוע בליאב אלוש".

רס"ל ליאב אלוש, שנפל בדרום הרצועה. צילום: דובר צה"ל

חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד