י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קאשבק פלוס

כרטיס האשראי שמחזיר לך כסף

הכירו את קאשבק פלוס של ישראכרט – כרטיס אשראי שמחזיר כסף על כל קנייה 

כרטיס האשראי שמחזיר לך כסף
כרטיס קאשבק צילום: יח"צ/freepik

כולנו מכירים את הרגע בו אנו נכנסים לחנות ולא משנה באיזו רשת מדובר, בכניסה כמעט תמיד קיימת עמדה המציעה ללקוחות להצטרף למועדון המשולב בתוך כרטיס אשראי המעניק הטבות ייחודיות לקניות חוזרות באותה הרשת. לפני שאנו מציפים את הארנק בכרטיסי אשראי של כל רשתות השיווק ננסה להתעכב ולהבין האם הדבר שווה וכיצד ניתן להפיק את המיטב מכרטיסי האשראי.

כרטיס אשראי הוא אינו רק כרטיס קניות, הכרטיס הפך כיום לאמצעי בו אנו מנהלים את משק הבית, עלינו להבין האם הדבר שחשוב לנו הוא הנחה במחלקת הירקות או בשתייה הקלה או שכרטיס האשראי ישמש אותנו לכלל הצריכה החודשית ויעזור לנו לחסוך בהוצאות.

לפני שנזמין כרטיס אשראי נבחן את עצמנו מהם השימושים השוטפים שאנו מתכוננים לבצע באמצעותו, ומהן ההטבות שנוכל לקבל באמצעותו. חברות רבות מנפיקות עבור לקוחותיהן כרטיס אשראי חוץ בנקאי ומעניקות דרכו הטבות ותוכניות פרמיום. במידה ואנו מבצעים רכישות גדולות דרך חברות אלו, כגון הזמנת כרטיסי טיסה ונופשים, הרי שלעיתים יהיה שווה להנפיק כרטיס דרך חברות אלו.

כרטיסים אלו מותאמים לפלח מסוים באוכלוסייה, אך רובנו משתמשים בכרטיסי האשראי על מנת לבצע את רכישות היום יום ועל כן הוצאת כרטיס האשראי דרך חברה כזו או אחרת עשויה דווקא להגביל את המשתמשים ביתרונות אותם הם יכולים להפיק.

חברת ישראכרט מציעה היום ללקוחות כלל הבנקים כרטיסי אשראי המתאימים לשימוש שוטף במהלך החודש לצד הטבות מיוחדות שיעניקו למשתמשים מלבד חווית קניה נינוחה אף הטבות מעולות שיביאו לחיסכון בהוצאות הבית ולהחזרים על רכישות שיבוצעו באמצעות הכרטיס.

הכירו את כרטיס קאשבק פלוס של חברת ישראכרט - כרטיס המחזיר ללקוחות כסף בכל רכישה. בשימוש בכרטיס קאשבק בסכום של מעל 7,500 שקלים בחודש יקבלו הצרכנים חזרה 1.35% בכרטיס גיפטכארד דיגיטלי של החברה. מתחת לסכום זה יקבלו הלקוחות  החזר דומה בשווי 1% מסכום הקניות.

מבדיקה שנערכה מול כרטיסי אשראי מקבילים עולה כי כרטיס קאשבק  פלוס של ישראכרט הנו הכרטיס המעניק את ההחזרים הגבוהים ביותר למשתמשים.( למשתמשים בסכום של 7500-10,000 ₪ ) לדוגמא, משפחה ממוצעת בישראל מוציאה מידי חודש 7,500 ש"ח על הוצאות כמו מזון, קניות, חוגים וכדומה; ועוד 2,000 ש"ח בתשלומים למוסדות, כמו חשבון חשמל, מים, ארנונה. משפחה זו תקבל 95 ש"ח קאשבק (1%) ברוב התוכניות הפועלות כיום בשוק; אך בתוכנית CashBack + של ישראכרט, היא יכולה לקבל 115 ש"ח בהחזר כספי, בכל חודש.

מלבד הטבה זו מעניקים בקאשבק  פלוס הטבה של פטור מדמי שימוש בכרטיס בשנה הראשונה (בשימוש של 1 ₪ בחודש עד ה- 29.2.24 למצטרפים חדשים)

כעת מציעים בקאשבק החזר כספי  על כל קנייה,  מתנת הצטרפות מוגדלת של 150 שקלים ומסגרת אשראי נוספת עד לתאריך 31.12.23

כרטיס האשראי קאשבק של ישראכרט אינו מגביל את המשתמשים להטבות בבתי עסק ספציפיים ואינו מצריך הוצאות נוספות על מנת לקבל את ההטבות, אלא מאפשר את קבלת ההטבות בשימוש השוטף במהלך החודש במקומות בהם אנו משתמשים בשוטף.

לפרטים נוספים ולהצטרפות היכנסו עכשיו >>> 

בכפוף לתנאי המבצע ותקנון התוכנית . המנפיקה ישראכרט בע"מ. אי עמידה בפירעון האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. הנפקת הכרטיס וגובה המסגרת נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של המנפיקה. בכפוף לתנאי החברה ולתנאים המפורטים באתר. צבירתcashback  היא מביצוע עסקאות בכרטיס בכפוף לתקרת צבירה, מימוש ה- cashback נעשה באמצעות העברת הצבירה לגיפטקארד דיגיטלי המאפשר רכישה בחנויות נבחרות, כמפורט באתר החברה. למעט כרטיס אמק"ס

  מבצע מתנת הצטרפות למצטרפים עד ל 31.12.23:

לקוח אשר סך הרכישות בבתי עסק שבוצעו בכרטיסו, במהלך תקופה של שלושה חודשים ממועד הנפקת כרטיס התוכנית, יעמוד על 9,000 ₪, יהיה זכאי למתנת הצטרפות - צבירה בסך 75 ₪ ובתוספת של 75 ₪ (סה"כ 150 ₪).מלאי מתנות ההצטרפות מוגבל ל- 10,000  המצטרפים הראשונים שיעמדו בתנאים המבצע לעיל, ההטבה תינתן למצטרפים חדשים בלבד . מבצע למצטרפים חדשים עד לתאריך  29.2.24: בשנה הראשונה ממועד הנפקת הכרטיס תקבל פטור מדמי כרטיס עבור חודש מסוים בכפוף לכך

שתבצע באותו חודש רכישה בבית עסק בסך 1 ₪ ובכפוף לתקנון תוכנית הקאשבק

 

כרטיסי אשראי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד