כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
"הלב מתרסק"

בני 24 ו-31: שני לוחמים נפלו ברצועת עזה

היישובים אלון ואורנית מרכינים הערב ראש עם היוודע דבר נפילתם של תושביהם. דניאל יעקב בן הרוש, נשוי ואב לבן שנתיים נהרג ברצועה. גם רותם לוי, בן ה-24 בלבד נהרג בעזה 

בני 24 ו-31: שני לוחמים נפלו ברצועת עזה
דניאל יעקב בן הרוש // רותם לוי צילום: באדיבות המשפחה

שני לוחמים נוספים נפלו ברצועת עזה דניאל יעקב בן הרוש הי"ד, בן 31 בנופלו ורותם לוי הי"ד בן ה-24 בנופלו.

המועצה האזורית בנימין הודיעה הערב: "אנו מודיעים בצער על נפילתו בקרבות הגבורה בעזה של תושב הישוב אלון בבנימין, לוחם המילואים דניאל יעקב בן הרוש הי"ד".

ראש המועצה האזורית בנימין ישראל גנץ: "איבדנו היום תושב, אבא, איש יקר, לוחם למען עמו וארצו. הלב מתרסק על עוד עולם ומלואו שנופל. מותו בחירוף נפש הוא מחיר התקומה שלנו. אנחנו חייבים לו ולחבריו את המשך בניית המדינה והחברה שלנו.

אנו מחבקים את משפחתו של דניאל ועוטפים את אשתו הדר ואת הבן יובל בן השנתיים בשעה קשה זו. נמשיך ללוות אותם יחד עם קהילת היישוב אלון".

פרטי הלוויה והשבעה יפורסמו בהמשך.

המועצה המקומית אורנית הודיעה הערב: "קהילת ומועצת אורנית משתתפות בצערם הגדול של מיכל, אסי, שוהם, רועי, אדווה, נוגה וכל משפחת לוי, על נפילתו של סרן רותם לוי הי"ד. יהי זיכרו ברוך".

פרופ' נילי שטיינברג , דיקנית הפקולטה למדעי הספורט והתנועה במרכז האקדמי לוינסקי - וינגייט: "דניאל היה סטודנט סקרן וחכם. ברצינותו ובגישתו החיובית והחייכנית לעולם, השרה אוירה רגועה על כל סובביו. סייע בחפץ לב לחבריו לספסל הלימודים, הן בהתמודדות עם תכני הלימוד והן בהיבטים אישיים. דניאל הרבה לחייך, תוך מחשבה חיובית על העולם שסביבו. תמיד חיפש שלום ואחווה בין כולם. יהי זכרו ברוך".

מלחמת חרבות ברזל עזה חייל נהרג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד