י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
לא מאבדים תקווה

כפיר חוגג יום הולדת שנה בשבי: "מקווים שלא נעשה נזק בלתי הפיך"

שני הילדים לבית משפחת ביבס, שנחטפו יחד עם אימם מביתם שבקיבוץ ניר עוז, הם הילדים האחרונים שטרם שוחררו משבי החמאס | לאחרונה מסר ארגון הטרור כי בני המשפחה נהרגו

כפיר חוגג יום הולדת שנה בשבי: "מקווים שלא נעשה נזק בלתי הפיך"
כפיר ביבס צילום: צילום מסך

הפעוט כפיר ביבס בן ה-11 חודשים שנחטף לשטח רצועת עזה, יחגוג בקרוב יום הולדת שנה והוא עדיין נתון בשבי החמאס. יחד איתו נחטף אחיו אריאל בן ה-4 ואמא שלהם. הם נחטפו מביתם ב-7 באוקטובר בתיעוד קורע לב שהחמאסניקים פרסמו.

אילון קשת, בן דודו של האבא ירדן ביבס אמר כי "אנחנו בתקווה שכפיר שם יחד עם המשפחה שלו. אנחנו לא יודעים אם הפרידו אותם או לא, אם שירי איתו ואם יש לו את המגע האנושי. אם מאכילים אותו כמו שצריך, ואם הוא מקבל את הוויטמינים והצרכים שלו. זה כל כך קריטי, ואנחנו מאוד מקווים שלא נעשה לו נזק בלתי הפיך בהתפתחות שלו.

אנחנו בחרדה מטורפת לחיים שלהם, זה כל כך הרבה זמן ומסוכן מאוד, בטח לתינוק שהסיכוי שלו לשרוד הרבה יותר נמוך. כבר עכשיו נעשה לו נזק התפתחותי ואנחנו לא רוצים שיהיה עוד נזק. זה בעיקר מדגיש את הדחיפות, שאין למה לחכות וצריך להחזיר אותם הביתה כיחידה אחת".

לפני שלושה שבועות ארגון הטרור חמאס פרסם הודעה שבה נטען כי בני משפחת ביבס נהרגו בתקיפת ישראלית. בצה"ל הבהירו כי האחריות היא על ארגון חמאס בלבד. "ארגון הטרור חמאס ממשיך לנהוג באופן אכזרי ולא אנושי", מסר דובר צה"ל, "נציגי צה״ל שוחחו עם בני משפחת ביבס, הודיעו להם על הפרסום ומלווים אותם בשעה זו. צה״ל בוחן את מהימנות המידע".

בצה"ל הוסיפו כי האחריות לבטחונם של כלל החטופות והחטופים ברצועת עזה מוטלת באופן מלא על ארגון הטרור חמאס. חמאס מסכן את החטופות והחטופים ובהם תשעה ילדים. חמאס נדרש להחזיר אותם מיידית לישראל.

 

מלחמת חרבות ברזל חטופים שחרור חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד