י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"חמאס מבין כבוד ואדמה"

ההצעה המפתיעה של הח"כ מיש עתיד ליום שאחרי בעזה

ח"כ קינלי טור-פז קרא לקחת כמה קילומטרים מרצועת עזה ולהעביר אותה לריבונות ולבעלות ישראלית, מעבר לרצועת הביטחון. "ניקח שטח בצפון עזה - זה גם יגן יותר טוב על שדרות וזה גם ישדר מסר חזק לחמאס", אמר

ההצעה המפתיעה של הח"כ מיש עתיד ליום שאחרי בעזה
חבר הכנסת קינלי טור-פז צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

חבר הכנסת משה (קינלי) טור-פז (יש עתיד) קרא לקחת כמה קילומטרים מרצועת עזה ולהעביר אותה לריבונות ולבעלות ישראלית, מעבר לרצועת הביטחון. זאת במטרה להעביר מסר לחמאס ולעזה שהמחיר בעקבות רצח המוני של אזרחי מדינת ישראל כולל, בין היתר, גם איבוד של אדמה ערבית. כך דווח בכאן רשת ב.

במפגש עם תושבים בדרום אמר טור-פז שהוא פועל לקדם הצעה שלפיה ישראל תעביר לריבונותה שניים-שלושה קילומטרים בצפון רצועת עזה כדי להדהד לחמאס ולעולם הערבי מהו המחיר של מתקפה על ישראל וכדי להגביר את ההרתעה. טור-פז נמצא בשירות מילואים באוגדת עזה מאז טבח 7 באוקטובר.

חבר הכנסת, המקורב ללפיד, אמר בהקלטה באותו מפגש עם תושבים בדרום: "מדברים כבר בחדשות על סיפור רצועת הביטחון שאנחנו נשים בינינו לבין עזה, כך שהיא תגן על יישובי העוטף. ואני חושב שלא מדברים מספיק על אפשרות נוספת, ואני מנסה לקדם אותה בימים אלו".

טור פז הוסיף: "חמאס מבין שני דברים - את הכבוד ואת האדמה. אם ניקח שניים-שלושה קילומטר בצפון הרצועה, מעבר לרצועת הביטחון, זה גם יגן יותר טוב על שדרות וזה גם ישדר מסר חזק לחמאס, שהנה אתם תקפתם אותנו ואתם רצחתם בנו ב-7 באוקטובר, ואנחנו לוקחים מכם נתח אדמה. הדבר הזה יהיה מסר מאוד חשוב. חמאס יהיה מורתע יותר בעקבות זה. יש סיכוי טוב שהעולם יקבל את זה. אני חושב שאנחנו צריכים לקדם את הרעיון הזה ואני עוסק בזה עכשיו".

עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד