כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"אני בדרך להחייאה"

לא תאמינו על כמה: נהג נתפס כשהוא נוסע במהירות מופרזת ברכב "משופר"

במהלך פעילות אכיפה של משטרת התנועה הארצית נתפס נהג שנסע בכביש 6 במהירות מופרזת ומסכנת חיים | הנהג שנעצר טען כי הוא בדרך להחייאה | ברכבו התגלו שינויים ושיפורים שבוצעו באופן לא חוקי • צפו

לא תאמינו על כמה: נהג נתפס כשהוא נוסע במהירות מופרזת ברכב "משופר"
הנהג שנעצר בכביש 6 צילום: דוברות המשטרה

בפעילות שוטרי משטרת התנועה הארצית (ימת"א שרון) נתפס תושב שפרעם בן 32, נוהג במהירות מופרזת של 248 קמ"ש. הנהג נעצר במקום לחקירה ובדיקת תקינות הרכב אצל בוחני התנועה במרחב שרון.

הנהג שנתפס על מהירות מופרזת - דוברות המשטרה

הנהג בתגובה למעצרו טען: כי הוא "בדרך להחייאה" ודרש שהשוטר ישחרר אותו.

בחקירה ובדיקת רכבו של החשוד התגלו שינויים ושיפורים שבוצעו באופן לא חוקי ונמצא במצב העלול לסכן את עוברי הדרך, וכי בכלל אינו בדרך להחייאה.

במסגרת המאבק בתופעה של נהיגה במהירות מופרזת ברכבים עם שינוי מבנה באופן לא חוקי, יחידת תביעות התעבורה (מרכז) של משטרת ישראל הגישה נגד הנהג כתב אישום הכולל שישה סעיפי עבירה בהן: עבירות של נהיגה במהירות מעל 41 קמ"ש בדרך עירונית, נהיגה בקלות ראש, רכב הנמצא במצב לסכן עוברי דרך, רכב שמבנהו, ציודו, אביזריו שלא לפי התקנות, שינוי מבנה רכב ונהיגה ברכב ללא ביטוח.

כמו כן פורטו בכתב האישום שבעה שינויים לא חוקיים שנעשו במבנה הרכב בהם בין היתר קיומה של מערכת דלק מקבילה, מערכת לשיפור והתאמת זמני תגובה של דוושת ההאצה, מערכת מחשב פריצה ושדרוג תוכנת ניהול מנוע. הנהג כפר בכתב האישום המיוחס לו.

נהיגה סכנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד