כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
6 רכבי יוקרה

14 נעצרו: כוחות משטרה פשטו על בתי בכירים בארגון פשע

המאבק בארגוני הפשע במחוז הצפוני נמשך: היום (שלישי) בשעות הבוקר, פשטו כוחות משטרה גדולים ולוחמי מג"ב על בתיהם של מספר בכירים וחשודים נוספים מארגון "אבו לטיף" ועצרו 14 חשודים | במהלך הפעילות נתפסו 6 רכבי יוקרה בשווי מליוני שקלים כשבינהם רכב מוגן ירי

14 נעצרו: כוחות משטרה פשטו על בתי בכירים בארגון פשע
הרכבים וכלי הנשק שנתפסו צילום: דוברות המשטרה

מחוז צפון מנהל מאבק ממושך בארגון "אבו לטיף", ששיאו במבצע "המיליארד השחור", פרשה כלכלית שחשפה העלמות מס של כמיליארד ש"ח.

הארגון "אבו לטיף", ששמו נקשר לפעילות עבריינית ענפה ועל-פי החשד נקשר גם למקרי רצח אכזריים, הוא יעד של מחוז צפון בשנים האחרונות.

במהלך המאבק בארגון, ובשל החשש של אזרחים להתלונן, שוטרי מחוז צפון, "יחידת כוח המשימה", פועלים במגוון שיטות ואמצעים עד למיטוט הארגון.

היום לפנות בוקר, במסגרת פרשיית "קבוצה סגורה", פשטו כוחות משטרה גדולים ולוחמי מג"ב על בתיהם של מספר בכירים וחשודים נוספים בארגון ועצרו 14 חשודים, ביניהם שלושה אחים.

הפשיטה בוצעה בעקבות חקירה סמויה של היחידה המרכזית במחוז צפון, "יחידת כוח משימה", ממנה עלה כי חלק מהעצורים, שהיו חברים בקבוצת וואטסאפ סגורה, קראו לפגוע בשוטרים שפעלו במהלך חודש ינואר 2023 לאיתורו של נידאל אבו לטיף, שהיה בבריחה בעקבות אירוע ניסיון רצח.

במהלך המבצע נתפסו 6 רכבי יוקרה בשווי מליוני שקלים, כאשר אחד מהם ממוגן ירי. בהתאם לממצאי החקירות, המשטרה תשקול להגיש בקשה לחילוטם. בנוסף, במהלך הפעילות נתפסו עשרות טלפונים מבצעיים, רחפנים ואפוד.

בפעילות נוספת שבוצעה כנגד הארגון לפני כשבוע ביישוב מגאר הביאה לחשיפת מצבור של אמצעי לחימה: נשק מסוג M-16 עם מטול, אקדח מסוג גלוק, נשק ארוך, מספר רב של מחסניות ותחמושת רבה.

החשודים נחקרים כעת ביחידה המרכזית של המחוז הצפוני ובשעות הקרובות צפויים לבוא לבית המשפט בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

שוטרי מחוז צפון ממשיכים במלחמה העיקשת באלימות בחברה הערבית, זאת לצד הערכות ומתן מענה לאתגרי מלחמת חרבות ברזל.

משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד