כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

רשת מקס סטוק פותחת סניף חדש בקריית גת

 הרשת הישראלית האהובה, ממשיכה בחיזוק המשק הישראלי בימי מלחמה ומבשרת על פתיחת סניף חדש בקרית גת • הסניף החדש, המשתרע על פני כ- 1200 מ"ר ברוטו, הוא הסניף ה- 63 של הרשת ויאפשר פתרון תעסוקתי לעשרות עובדים באזור

רשת מקס סטוק פותחת סניף חדש בקריית גת
פתיחת סניף מקס סטוק קרית גת צילום: שני ימין הפקות

רשת מקס סטוק, הרשת הישראלית המוכרת והאהובה ממשיכה להתרחב ולחזק את המשק הישראלי בימי המלחמה עם פתיחת סניף חדש בקרית גת.

הסניף החדש, שנפתח זה עתה, ממוקם במתחם i Solomon דרך הדרום 20 בקרית גת, מתפרס על שטח של כ- 1,200 מ"ר ברוטו ומצטרף ל-62 הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ.

לדברי אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת מקס סטוק: " זה עתה חגגנו את חג החנוכה, ואני נרגש ושמח על האפשרות שניתנה לנו כרשת ישראלית להמשיך להפיץ אור ובשורות משמחות עבור המשק הישראלי בימי המלחמה המורכבים". 

"הסניף החדש", מוסיף אורי מקס, "מאפשר פתרון תעסוקתי לעשרות עובדים בקרית גת והסביבה ואין לי ספק שדבר זה יחזק ויעודד את תושבי הדרום, שחוו ימים לא פשוטים בתקופה האחרונה.

בהזדמנות זו מבקש לאחל לכולנו, שנחזור במהרה לימי שגרה; ימים של שקט, של תנופה ועשייה כמו שעם חזק כשלנו יודע לייצר".

גם הסניף החדש, כמו יתר סניפי הרשת,  מציע לקהל הרחב מקרית גת והסביבה מגוון עשיר של פריטים ממגוון תחומים ומחלקות המציעות ציוד רלוונטי במיוחד לימים אלה: ציוד אזרחי המתאים לחיילים (כגון: גרביים, לבנים, גופיות חמות, כובעי צמר, חם צוואר ועוד), ציוד חירום למרחבים מוגנים (כגון: טרנזיסטורים, פנסים וכו) וכן משחקים ויצירות המתאימים לשהות ארוכה בבית.

לכל אלה מצטרפות, כמובן, המחלקות המוכרות והאהובות: ציוד משרדי, עיצוב הבית, כלי בית ומטבח, מחלקת צעצועי ילדים, מחלקת ספורט, יצירה, קמפינג ודייג, מחלקת ימי הולדת ואירועים, חיות מחמד, פארם ועוד.

 

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד