כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הטרור הפסיכולוגי

הג'יהאד האסלאמי מפרסם תיעוד של שני חטופים

תוך כדי הניסיונות להוביל לעסקת שחרור חטופים נוספים, משחרר הג'יאהד האסלאמי תיעוד וידאו של שני חטופים בני 79 ו-47 מקיבוץ ניר עוז כחלק מהטרור הפסיכולוגי של ארגוני הטרור העזתים

הג'יהאד האסלאמי מפרסם תיעוד של שני חטופים
גדי מוזס ואלעד קציר צילום: צילום מסך

טרור הפסיכולוגי של ארגוני הטרור העזתים נמשך ברקע הדיווחים לניסיונות גיבוש עסקת חטופים חדשה. הג'יהאד האסלאמי, פרסם הערב (שלישי) סרטון שכולל תיעוד של החטופים גדי מוזס בן ה-79 ואלעד קציר בן ה-47 מקיבוץ ניר עוז. גדי הוא בעלה של חנה קציר, ששוחררה מהשבי במסגרת הפעימה הראשונה של עסקת החטופים.

בתיעוד שלא נפרסם כדי לא לקחת חלק בתעמולה הטרוריסטית, נראים השניים מבקשים את שחרורם, לצד הפסקת המתקפות של צה"ל שעלולות להוביל למותם מתוך מטרה להוריד את מחיר החזרתם כגופות.

התיעוד מתפרסם יממה אחרי שחמאס פרסם סרטון ובו אות חיים משלושה חטופים מבוגרים שנמצאים בשבי בעזה – חיים פרי בן ה-79, עמירם קופר בן ה-85 ויורם מצגר בן ה-80. שלושתם תושבי קיבוץ ניר עוז. רעיותיהם של עמירם ויורם, נורית קופר ותמר מצגר, נחטפו עימם ושוחררו מהשבי.

דובר צה"ל דניאל הגרי התייחס אתמול לתיעוד ואמר בהצהרתו היומית לתקשורת: "זה סרטון טרור נפשע, הוא מעיד על האכזריות של חמאס כלפי אזרחים מבוגרים, חפים פשע, שזקוקים לטיפול רפואי. העולם חייב לפעול להעברת סיוע רפואי וכדי לוודא את מצבם של החטופים. עלינו מוטלת החובה המוסרית לעשות הכול כדי להשיבם הביתה".

בנוסף בהסתמך על עדויות המשוחררים כי הם צפו בטלוויזיה הישראלית, פנה הגרי לחטופים באופן אישי ואמר להם: "חיים, יורם ועמירם – אני מקווה שאתם שומעים אותי הערב, דעו לכם אנחנו עושים הכול כדי להשיב אתכם בשלום. חלק מבני משפחותיכם כבר בבית, לא ננוח עד שתשובו גם".

חטופים הג'יהאד האסלאמי עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד