י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אכנס בך בשידור"

"אני לא אברמוביץ'": שיחת האיומים של אהוד יערי עם מירי רגב

שיחת האיומים של אהוד יערי למירי רגב אמש בטלפון: "המקורות שלי באמ"ן מסרו לי שאת מבקרת את הרמטכ"ל, את לא תבקרי את הרמטכ"ל, ואם תעשי זאת אני אכנס בך בשידור, אני לא אברמוביץ' שכולם שונאים, לי מקשיבים" | יערי: "מפיצה שקרים"

"אני לא אברמוביץ'": שיחת האיומים של אהוד יערי עם מירי רגב
אהוד יערי צילום: מתוך חדשות 12

העיתונאי ינון מגל מפרסם הערב תמלול שיחה חריגה שהתנהלה בין פרשן 'ערוץ 12' אהוד יערי לשרת התחבורה וחברת הקבינט מירי רגב, ברקע הפרסומים על כך שתקפה את הרמטכ"ל הרצי הלוי במהלך ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני על כך שהורה להדיח את החיילים שקראו "שמע ישראל" בכרוז המואזין במחנה הפליטים ג'נין.

השיחה:

אהוד: תתביישי לך, תחזרי בך ותוציאי הכחשה.

מירי: על מה אתה מדבר?

אהוד: על הציטוטים שלך אצל ירון אברהם.

מירי: אני לא יודעת במה מדובר.

אהוד: הציטוטים שלך מהקבינט ואני יודע שאת מבקרת את הרמטכ"ל.

מירי: מאיפה אתה יודע? היית איתי בדיון? ואני לא מתכוונת לדבר איתך בנושאים של הקבינט.

אהוד: המקורות שלי באמ"ן מסרו לי שאת מבקרת את הרמטכל, את לא תבקרי את הרמטכ"ל, ואם תעשי זאת אני אכנס בך בשידור, אני לא אברמוביץ' שכולם שונאים, לי מקשיבים. אותי אוהבים, ואם אני אכנס בך זה לא יהיה טוב לך, כי אנשים אוהבים אותי.

מירי: מקורות שלך באמ"ן?! עכשיו אני מבינה מאיפה ההדלפות, אל תאיים עלי, אני אגיד את מה שאני חושבת בקבינט ואלא ששולחים אותך לאיים עלי ורוצים להשתיק אותי, לא יצליחו. תפקידי כחברת קבינט לומר את מה שאני חושבת, ואם תפיץ שקרים עלי, אתה תקבל תביעה.

אהוד יערי מסר בתגובה: "השרה רגב גם מפיצה שקרים, וגם חבל שהיא יושבת בקבינט. אני מכיר אותה 40 שנה ולא תיארתי לעצמי שזוהי דמותה".

מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד