ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
קו אדום לנתניהו

בן גביר: "לא נהיה עם מי שיבלום את צה"ל בעזה"

השר בן גביר שיגר מסר לראש הממשלה נתניהו והזהיר מפני פירוק הקואליציה במידה ויבלום את צה"ל בעזה. "אם מישהו מתכוון לבלום את צה"ל לפני שהחמאס הוכרע וכל החטופים הוחזרו - לא נהיה איתו", כתב

בן גביר: "לא נהיה עם מי שיבלום את צה"ל בעזה"
איתמר בן גביר צילום: Chaim Goldberg/Flash90

בעקבות הדיווחים על כך שצה"ל נערך לקראת המעבר משלב הלחימה העצים לשלב המצומצם יותר, השר איתמר בן גביר מותח הבוקר (חמישי) קו אדום ומזהיר מפני פירוק הקואליציה.

בן גביר כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אם מישהו מתכוון חלילה, לבלום את צה"ל לפני שהחמאס הוכרע וכל החטופים הוחזרו - שייקח בחשבון שעוצמה יהודית לא איתו".

לדבריו, "הרעיון של צמצום הפעילות בעזה הוא כשלון ניהול המלחמה של הקבינט המצומצם.יש לפרקו לאלתר. הגיע הזמן להחזיר המושכות לקבינט המורחב".

גורמים בסביבת השר בן גביר אמרו: "לנתניהו יש שתי אופציות. או לצמצם את המערכה - ואז שיישאר עם גנץ, או שימשיך התקפה עוצמתית עם בן גביר. נתניהו מגיע לאט לאט לפרשת דרכים. שיבחר מה לעשות. אם הוא רוצה להפסיק - שיעשה את זה עם גנץ, אבל שייקח בחשבון שעוצמה יהודית לא נשארת. אם הוא רוצה להמשיך במלחמה למיטוט חמאס - בן גביר איתו".

יוסי פוקס, מזכיר הממשלה הגיב לדברים: "קבינט ניהול המלחמה אינו מנהל את דיוניו בתקשורת. ‏מטרות המלחמה שהוגדרו בקבינט המדיני בטחוני: השמדת היכולות הצבאיות והתשתיות השלטוניות של חמאס וגא"פ ברצועה, השבת החטופים וסילוק האיום הבטחוני מהרצועה-ימומשו. ‏יש לשבח את צה"ל על הישגיו המשמעותיים בתמרון הקרקעי, בדרך להשגת מטרות המלחמה!".

נזכיר כי ראש הממשלה נתניהו הבהיר אתמול, "אנחנו ממשיכים במלחמה עד הסוף. היא תימשך עד לחיסול החמאס - עד לניצחון. מי שחושב שנעצור לא מחובר למציאות. לא נפסיק את הלחימה עד להשגת כל המטרות שהצבנו: חיסול החמאס, שחרור חטופינו והסרת האיום מעזה.

אנחנו תוקפים את החמאס באש - אש תופת. בכל מקום, כולל היום. אנחנו גם תוקפים את עוזריהם מקרוב ומרחוק. כל מחבלי החמאס, מהראשון עד האחרון, הם בני מוות. יש להם רק שתי אפשרויות: להיכנע או למות", כך נתניהו.

איתמר בן גביר בנימין נתניהו עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד