כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חסר כל!

הגר"ש גלאי יצא מגדרו: האב ניתק קשר מהחתן 13 שנה

הוא הבן הרביעי מבין החמישה שננטשו • אביו חי, אבל לא צפוי להשתתף בחתונה אלא אם יחליט להפתיע באופן חסר תקדים • אימו שקועה בחובות מנישואי אחיו הגדולים, והוא עצמו ניגש לחתונה כשהוא חסר כל! • עמוד הישועות רבי שמעון גלאי לקח את המקרה הזה באופן אישי • כל הפרטים

הגר"ש גלאי יצא מגדרו: האב ניתק קשר מהחתן 13 שנה
הגר"ש גלאי צילום: קופת העיר

לפני 13 שנה חזרה אימו מבית הדין, לאחר שקיבלה את הגט בשעה טובה. אביו לא חזר עוד הביתה. בתקופה הראשונה הם נפגשו אתו אחת למספר שבועות, אבל אז הוא נעלם, ביקש שלא יחפשו אחריו, ויצא לתעות בעולם הגדול.

לעזרה לחתן שמתחתן יום ראשון הקליקו כאן>>>

הם יודעים שהוא חי, אבל הוא עצמו לא יצר איתם קשר כבר למעלה מעשר שנים!

שלושת הילדים הגדולים כבר התחתנו בשעה טובה, והקימו בתים נפלאים, בריאים ושלמים, בתים של תורה ויראת שמים. אבל האמא הבודדה נאלצה לעשות מאמצים על טבעיים כדי להשיג את המימון הנדרש, עם הלוואות וחובות מכל הכיוונים.

עכשיו מגיע תורו של הילד הרביעי מבין השלושה, ואין לה שום אפשרות לממן לו אפילו את טבעת הקידושין, או את החליפה לחתן.

אמא שלו מרוויחה פרוטות, היא מקבלת קצבה רק עבור ילד אחד, האח הצעיר שעדיין לא מלאו לו 17 שנה.

בלית ברירה הוא פנה ל'קופת העיר' וביקש סיוע. הקופה אכן הכניסה אותו לרשימה של 'יתומי טבת', והוא יקבל סיוע, אבל זה לא מספיק. במקרה שלו הגיעה הנהלת הקופה למסקנה שחייבים לרתום את הציבור כדי לעזור לו באופן פרטני, להעניק לו מעטפת רחבה יותר של עזרה, כי אין לו אף אחד אחר שידאג לו.

החתן היקר והעדין פונה אליכם במבט מתחנן, הוא תמיד השתדל שלא לבקש עזרה מאחרים. משתדל להסתדר עם מה שיש, וזאת למרות שבדרך כלל אין... אבל עכשיו לא נותרה לו ברירה. הוא חייב להתחתן, וכדי שזה יקרה הוא חייב לבקש את עזרתכם.

מרן עמוד התפילות והישועות, הגון הצדיק רבי שמעון גלאי שרבים נושעו מברכותיו, ושעומד בקביעות לימינם של עניים ואביונים, מכיר את המקרה מקרוב. בלב מלא כאב הוא מדבר, משבח את החתן, משבח את אימו הצדיקה והגיבורה שמצליחה לאורך שנים להחזיק בשיניים ובציפורניים את הקן המשפחתי החמים שלה, לגדל את ילדיה עם חינוך איכותי וטהור, למרות כל הקושי והכאב הגדול.

"זאת קרן שמקימים לחתן שהעול של החתונה ועול הכלכלה נופל על האמא", אומר הרב גלאי בפנותו לציבור בבקשת עזרה למען החתן, "זאת זכות גדולה מאוד לתמוך, כדי שיוכל החתן להיכנס לחופה ברוגע, בשלווה.

"הקב"ה יעזור לכל התומכים והמסייעים שיתברכו בכל הברכות, כל הישועות בעז"ה, שיזכו לבריאות, לאריכות ימים, רוב נחת הצלחה במעשי ידיהם, וסייעתא דשמיא שה' ימלא כל מלאות ליבם לטובה ולברכה".

לעזרה לחתן שמתחתן יום ראשון הקליקו כאן>>>

הרב שמעון גלאי קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד