ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
הלוחמה הפסיכולוגית

חמאס מפרסם סרטון עם חטופים שנרצחו וגופותיהם חולצו

ארגון הטרור חמאס מפרסם סרטון הערב בו נראים שלושה חטופים אליה טולדנו הי"ד, ניק בייזר הי"ד ורון שרמן הי"ד שנרצחו בשבי החמאס וגופותיהם חולצו בידי צה"ל והושבו לישראל

חמאס מפרסם סרטון עם חטופים שנרצחו וגופותיהם חולצו
שחרור חטופים צילום: תעמולת חמאס

ארגון הטרור חמאס פרסם הערב (חמישי) סירטון של חטופים נוספים שכביכול נהרגו מאש כוחותינו, הסרטון הוא חלק מהלוחמה הפסיכולוגית של חמאס. בסרטו נראים אליה טולדנו הי"ד, ניק בייזר הי"ד ורון שרמן הי"ד אשר נרצחו בשבי החמאס. גופותיהם של השלושה חולצו והושבו לישראל במבצע צבאי.

דובר צה"ל מסר לפני מספר ימים כי גופתו של החטוף אליה טולדנו חולצה על ידי כוח צה״ל משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל. בפעילות של לוחמים מחטיבה 551 ומיחידה 504 באגף המודיעין, בפיקוד אוגדה 162.

בנוסף, לפני כשבוע פורסם כי גופתיהם של החטופים רב"ט ניק בייזר הי"ד וסמל רון שרמן הי"ד חולצו על ידי כוח צה״ל משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל בפעילות של לוחמים מחטיבה 551 ומיחידה 504 באגף המודיעין, בפיקוד אוגדה 162. ניק הי"ד מבאר שבע, נחטף בעת שירותו כנהג במת״ק עזה. רון הי"ד, מלהבים, נחטף בעת שירותו כמש״ק תיאום וקישור במת״ק עזה.

הסרטון מתפרסם לאחר שבימים האחרונים דווח על מגעים לקראת עסקת שחרור חטופים חדשה. מוקדם יותר היום אמר דובר החמאס כי אין בכוונת הארגון ללכת לעסקה כל עוד האש נמשכת וכי שחרור חטופים יגיע רק בסיום המלחמה.

חטופים חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד