ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"יכול לקרות"

המסוק הטיל כרוזים מאיימים - במקום בעזה נפלו בראש העין

כרוזים שהיו אמורים להגיע אל שמי מספר עיירות ברחבי רצועת עזה מצאו את דרכם למסר יישובים ברחבי מזרח השרון בהם העיר כפר קאסם

המסוק הטיל כרוזים מאיימים - במקום בעזה נפלו בראש העין
מסוק צה"ל ליד ג'נין צילום: Chaim Goldberg/Flash90

מסוק צה"לי שנשא כרוזים אחר הצהריים (חמישי) שהיו אמורים להגיע לתושבי מספר שכונות בעיר עזה, הטיל אותם מעל העיר ראש העין, כפר קאסם וחלקם אף נחתו על כבישי היישוב שער שומרון, כך פורסם ב-Ynet.  כמו כן מספר כרוזים אף הצליחו למצוא את דרכם לעיירה הפלסטינית עזון שבשומרון.

בכרוזים נכתב "אזהרה דחופה. לכל מי שנמצא בג'באליה, א-דרג', תופאח והעיר העתיקה - אתם נמצאים בשטח צבאי מסוכן. למען ביטחונכם, צה"ל מבקש מכם להתפנות באופן מיידי ולפנות למקלטים הידועים שקרובים לכם. אם יש לכם מידע על החטופים - בבקשה תעדכנו אותנו".

דובר צה"ל מסר בתגובה למקרה כי "מוקדם יותר היום פוזרו כרוזים שהיו מיועדים לתושבי צפון רצועת עזה שקוראים להם להתפנות. בעקבות תקלה טכנית חלק מן הכרוזים הגיעו לשטח הארץ. האירוע תוחקר".

"כן, גם זה יכול לקרות", כתבה מחלקת הביטחון של היישוב שער שומרון בהודעה לתושבים, "ברחבי היישוב פוזרו הודעות שמיועדות לתושבי ג'באליה. מדובר בטעות, נאחל לכוחות צה"ל הצלחה בלחימה. למען הסדר הטוב נבהיר, אם אתם לא תושבי ג'באליה אין צורך להתפנות מהבתים".

הכרוזים שהוטלו בטעות. צילום לפי סעיף 27א

מלחמת חרבות ברזל חיילים צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד