ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מטיל לבנוני

עמית הי"ד נהרג בעשרה בטבת: "איך נמשיך בחיים בלעדיך?"

ביום שישי נהרג עמית הוד זיו הי"ד מראש העין מאש חיזבאללה שנורתה לישראל משטח לבנון | הוריו: "היה ילד חכם מבריק וטהור, בעל חוש הומור, כל מילה שאמר היתה פנינה"

עמית הי"ד נהרג בעשרה בטבת: "איך נמשיך בחיים בלעדיך?"
עמית הי"ד צילום: דובר צה"ל

דובר צה"ל התיר לפרסם כי סמל עמית הוד זיו הי"ד מראש העין, נפל במהלך פעילות מבצעית כתוצאה מהשיגורים שבוצעו משטח לבנון במרחב שתולה  ביום שישי, והוא בן 19 בנופלו. הוא הותיר אחריו שני הורים, אח ואחות. הוריו סיפרו ש"היה ילד חכם מבריק וטהור, בעל חוש הומור, כל מילה שאמר היתה פנינה".

עמית התנדב בעמותת "קסם" שמתעסקת בסיוע למשפחות נזקקות, וכן אמרו עליו כי היה ספורטאי בכל רמ"ח איבריו אשר אהב סקי והיה כדורסלן מקצוען ואמיתי ששיחק במסגרות רבות. נהנה מנהיגה ואהב מכוניות".

אחותו, נעם, ספדה לו: "אח שלי הקטן בן ה 19 שתמיד יישאר אח שלי הקטן בן ה-19? מה אני אמורה להגיד? איך אני אמורה להמשיך עכשיו בחיים שלי בלעדיך? איך?

היית ילד חכם, יפה, מצחיק, תמיד היית מטריף אותנו עד שאפשר לתלוש את השערות מהראש ותוך שנייה מצחיק את כולם כאילו כלום לא קרה. היית ילד שכולם אהבו, תמיד מחייך, מצחיק את כולם, מלא חן. את המסע כומתה שלך עשית עם קרסול נפוחה אבל לא ויתרת, רבת עם אבא שלא ייקח ממך את הפק"ל אבל בסוף ויתרת ונתת. סיימת את המסע כמו גדול ואני כל כך גאה בך. אני גאה להגיד שאני אחותך הגדולה, אני אחות של עמית זיו. בוא הביתה. בוא למשחק אחרון מול יאיר. עמית בבקשה תחזור. אני מחכה לך".

באירוע בו נפל סמל עמית הי"ד, נפצע לוחם נוסף בגדוד 71, עוצבת ׳הברק׳ (188) באורח קשה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. משפחתו עודכנה.

חייל נהרג לבנון מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד