כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

חזאי 'בחדרי חרדים': "המצור הארוך מאז תש"ח"

היום השלג יהיה קל - אבל חכו לסוף השבוע • חזאי 'בחדרי חרדים', צופה לא פחות מ-4 גלי שלג ותתכוננו למצור של ממש

ירושלים המושלגת. צילום: קובי הר צבי
ירושלים המושלגת. צילום: קובי הר צבי

"השלג מחר? לא נורא, אבל זה שאחריו? מטורף", כך טוען חזאי 'בחדרי חרדים' juk.

החזאי של פורום 'בחדרי חרדים' juk, כבר אומץ על ידי גולשי האתר שגילו שתחזיותיו מדוייקות. כמידי שנה, הוא מעדכן את הגולשים גם הפעם. אם אינכם סומכים עליו, אתם מוכנים לבדוק אותו. אנחנו כבר סומכים.

"גל השלג הראשון", טוען 'ג'וק', "עלול לאכזב מעט, שלג יפה של 15-20 ס"מ כנראה שכן אבל יותר מזה? סימן שאלה עדיין.

"הגל השני של יום שישי קורם עור וגידים, הוא גם מתחיל להפחיד, הוא קיצוני ומטורף מדי. יהיה קור שלדעתי לא היה בארץ משנת 92, שלג מגבהים נמוכים בהרבה ממה שידענו עד כה בהיסטוריה הקצרה שלי באופן אישי.

"אבל הגל השני ידלג על הצפוניים ויתרכז במרכז ובנגב, לפי הנתונים עכשיו ייתכנו שלגים מגובה 400 מטר, מטחי שלג באויר מגובה 300 מטר, זה כולל את באר שבע, בית שמש, מודיעין עילית וכל ההרים מעל 300 מטרים. בשישי בוקר הוא נכנס, בערב הקור הופך לקיצוני בטירוף.

"אין עדיין מספיק משקעים ליום שישי בשביל להפוך את המערכת הנוכחית להיסטורית אבל בקצב הזה הכל עוד עלול לקרות. חשוב לציין, הגל השני עדיין עלול להשתנות בנוסף לחולשה במשקעים שעדיין קיימת כרגע במפות".

"בשבת בצהרים הגל השלישי מגיע, כרגע שלג בפסגות בלבד כי הנמוכות מתחממות אבל עוד חזון למועד. ייתכן גם גל שלג נוסף במוצ"ש-ראשון, והוא מצטרף למגמה של המודלים האחרים על השלג מגבהים נמוכים בשישי, כך שמדובר במערכת חסרת תקדים מאז 1992.

"ירושלים עלולה להיות נצורה בשישי, לגבי מוצ"ש כרגע שלג בעיקר בפסגות וירושלים מחוץ לתמונה, אבל מעלה אחת פחות ויש לנו את המצור הכי ארוך על ירושלים מאז מלחמת תש"ח".
שלג תחזית מזג אוויר מוצש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד