כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
משפחתו בחו"ל

ניר רפאל הי"ד נפל ברצועה: "אהב לבלות, טרף את החיים"

סמ"ר ניר רפאל קנניאן, בן 20 מבית קשת, לוחם בסיירת גבעתי, נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה | משפחתו קיבלה את הבשורה הקשה במהלך טיול בחו"ל והם בדרכם לארץ

ניר רפאל הי"ד נפל ברצועה: "אהב לבלות, טרף את החיים"
ניר רפאל קנניאן הי"ד צילום: דובר צה"ל

צה"ל התיר לפרסום הערב (מוצ"ש) כי חמישה לוחמי צה"ל נפלו בקרבות העזים בסוף השבוע ברצועת עזה. אחד מהם הוא ניר רפאל קנניאן הי"ד בן 20, מבית קשת, לוחם בסיירת גבעתי שנפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. ניצן פלג, ראש המועצה האזורית הגליל התחתון, ספד לו: "התעוררנו בשבת לעוד יום עצוב בגליל התחתון, זה אובדן כבד למשפחת בית קשת".

עוד אמר כי "ניר היה נער עצמאי, מלא תושייה. הוא היה אהוד מאוד בקרב חבריו, ציוני ומלא במוטיבציה, התגייס לסיירת גבעתי והיה משוכנע בצדקת הדרך. הוא אמר למשפחתו לא לדאוג ואמר להם שהם התכוננו שנתיים למשימה הזו".

גלית ארז, חברה של משפחת קנניאן, אמרה: "ניר היה בן 5 כשהגיע עם משפחתו לקיבוץ לאחר שעלו לישראל, גדל והתחנך בקיבוץ, ספורטאי וכדורגלן מצטיין. הוא עשה קורס מאמנים בווינגייט, ידע מזמן שהוא רצה ללכת ולהיות בסיירת מובחרת. ערכי, פטריוט, ציוני, אהב לבלות, טרף את החיים.

לפני שבועיים הוא יצא להתרעננות ופגשתי אותו. הוא סיפר בלהט ובגאווה על השירות, לא פחד, היה אמיץ וחדור ביטחון בצדקת המשימה. הוא סיים קורס מ"כים, היה אמור להשתחרר בעוד מספר חודשים וחלם על הטיול אחרי הצבא. ההודעה נפלה על ההורים כששהו בחו"ל והם בדרכם חזרה לארץ".

ניר נהרג יחד עם בירהנו קאסיה כאשר מטען שהתפוצץ בתוך מנהרה בדרום הרצועה. בנוסף, בקרב נפצעו חמישה לוחמים בסיירת גבעתי באורח קשה. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחותיהם עודכנו.

מלחמת חרבות ברזל חייל נהרג עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד