כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

גם בנדל"ן ניתן להרוויח כ-15 עד 25 אחוזים

ההשקעה הבטוחה ביותר: מהיום אתם יכולים להשקיע בסכומים קטנים בנכס מניב עם תשואה שנתית של 15 עד 25 אחוזים בלי לסכן את כספכם

פלאש 90
פלאש 90



רוצים ליהנות מתשואה גדולה בתמורה להשקעה קטנה? חברת " Y.Hיזמות והשקעות" בבעלותו של המשקיע ואיש העסקים החרדי יהודה הרציג, מציע למשקיעים הצעה אטרקטיבית המגינה על כספכם ומאידך מניבה תשואה גבוהה, ביחס לכל השקעה אחרת.

"בהשקעה קטנה אתה יכול להיות שותף בהשקעה גדולה", מסביר הרציג את הרציונל. "עד היום, אנשים חששו להשקיע סכומים של עשרות אלפי שקלים במיזמים קטנים. אנחנו מציעים הזדמנות נדירה להיות שותף בהשקעה גדולה יחד עם משקיעים נוספים, ומאידך, כל התהליך עובר דרך נאמנות אצל עורך דין ובשום שלב, הכסף אינו עובר דרך החברה".

• איך זה עובד?

הרציג: "ברגע שהמשקיע הפוטנציאלי מתרשם מהעסקה המתגבשת ומביע נכונות להצטרף להשקעה, אנחנו מעבירים לעיונו הסכם ראשוני שכולל קריטריונים ברורים לגבי העסקה. במידה והוא מסכים לתנאים, המשקיע מפקיד אצל עורך דין בנאמנות עשרה אחוזים מסכום ההשקעה, עם התחייבות מצד החברה שעד 60 ימי עסקים נסגרת קבוצה עם נכס פוטנציאלי בהתאם לכמות האנשים בקבוצה. מרגע סגירת העסקה, המשקיעים מקבלים הודעה ויש להם עד 30 ימים להשלים את יתרת התשלום ישירות לעו"ד ומהעו"ד הכסף מועבר לידי מוכרי הנכס תוך כדי העברת בעלות מלאה על הנכס ע"ש המשקיעים. כך הכסף של כל אחד מהמשקיעים מובטח מבלי שהכסף עובר דרך החברה".

• אז ממה אתם מרוויחים?

"הרווח שלנו הוא מהשבחת הנכס. למעשה, עד שבעה אחוזים לשנה, הרווח הוא אך ורק של המשקיע. מהאחוז השמיני והלאה, הרווח מתחלק בין המשקיע לבין החברה. לכן האינטרס שלנו הוא להשביח את הנכס כמה שיותר. כך האדם מרוויח גם נכס מניב שמשתבח, וגם אינו מסכן את כספו וגם נכס רשום על שמו בטאבו מבלי שהוא לקח משכנתא".

• מה זה שונה מקבוצת רכישה?

"זו לא קבוצת רכישה, זה קבוצת רוכשים. הכסף לא מושקע בחברה, אין גם מימון בנקאי ואין כל אפשרות לשעבוד הנכס וממילא אין סיכונים. למעשה, זו כמו עסקת רכישה רגילה רק שהיא נעשית ע"י קבוצת אנשים. הכסף עובר מהמשקיע למוכר דרך עו"ד והנכס נרשם בטאבו על שמם של המשקיעים. לכל אחד יש את החלק היחסי שלו בהתאם לגובה ההשקעה.

• ומהיכן הלקוח מרוויח?

"מרגע החתימה הלקוח שותף בנכס מניב ונהנה מתשואה מהרגע הראשון. הנכס רשום על שמו בטאבו מבלי שהוא לקח משכנתא. מה גם שהוא אינו נדרש לשלם דמי ניהול בסיסיים".
האם אתם מתחייבים על תשואה כלשהי?

"יש לנו שני מסלולים לבחירה. מסלול אחד ניתן להשקיע תמורת תשואה שנקבעת מראש ומסלול נוסף להיות חלק פעיל בעיסקה כולה עם אפשרות ליהנות מתשואה הרבה יותר גבוהה.

• איך אתם יכולים ליצור רווח גבוה כל כך, הרי מדובר בסך הכל בנדל"ן?

"כשאר קונים עסקה גדולה במזומן המשמעות היא שגם מוזילים את עלות הקניה מתחת לשווי השוק וגם בודקים אפשרויות פוטנציאליות להשבחה מעבר לתשואה הקיימת בנכס בזמן הרכישה. הרכיב החשוב בעסקה מהסוג הזה, היא נקודת המימוש, כיוון שבהשקעות מימוש הון עצמי וניצול הזדמנויות הוא המקור להגדלת הרווחים ולהשקעה בטוחה.

האם הנדל"ן שבו אתם משקיעים את כספי הלקוח הוא משהו שקיים באזור או מעבר לים?
"אני מאמין בעסקאות נדל"ן בלבד ובעסקאות בארץ בלבד. הציבור שבע מעוקצים ומסיפורים שונים על השקעות ברומניה ובקפריסין ועוד. כשמוכרים לאנשים משהו שלא ניתן לבדיקה זהו עוקץ לכל דבר כיוון שהוא חייב לסמוך על המוכר או המשווק בלבד על סמך המילה שלו. הנכסים שאנחנו מתעסקים הם כאן קרוב לעין, בגישה ובבירור פשוט וקל ניתן לבדוק את מהות העסקה ולאמת את כל הפרטים, אל מול עורכי הדין כאשר הכל מגובה והכף לא מונח על קרן הצבי".

כיצד המשקיע יוכל להבטיח כי אכן חברתכם עושה את מירב המאמצים שהנכס יושבח במידה המקסימלית?
"עצם העובדה שאיננו לוקחים עמלה בסיסית ואיננו גובים דמי ניהול כלשהם, יוצרים עבור הלקוח את מידת האמינות הנדרשת לגבי העסקאות המדוברות. הרווח שלנו נגזר אך ורך מהחלק היחסי ברווחים העתידיים באופן שכבר הזכרנו: שבעה אחוזי רווח הולכים נטו למשקיע, ורק מהאחוז השמיני, מתחלקים ברווחים חצי חצי. במילים אחרות: אם הרווח על הנכס הוא 15 אחוזים, המשמעות היא שהמשקיע מקבל את שבעת האחוזים הראשונים ועוד חצי משמונת האחוזים הנותרים – סה"כ 11 אחוזים".

• יש איזו עיסקה לדוגמא שתוכל להמחיש לציבור יותר?

"אתן לך דוגמא קטנה מהתקופה האחרונה. רכשנו קרקע באזור המרכז שעליה ניתן לבנות מס' יחידות דיור צמודי קרקע. שווי העסקה כולה כולל עלויות רכישה, מיסוי, תכנון ואגרות ובניה בפועל נאמד ב-7.5 מיליון שקלים. לקחנו מקדם ביטחון של עוד חצי מיליון שקלים להוצאות לא צפויות. שווי מימוש הנכס לאחר בניה הוא לכל הפחות 11 מיליון שקלים במימוש מוקדם ועפ"י נתונים הקיימים באזור.

"מה שחשוב לנו בעסקה מהסוג הזה, זהו הזמן. עם רכישת הקרקע התחלנו מיד בהגשת היתרים עפ"י תב"ע מאושרת וללא בקשת הקלות וחריגות, והזמן המקסימלי לסיום ולמימוש כל העסקה הוא לכל היותר עד שנה וחצי. מכיוון שהרווח שלנו נגזר לפי תשואה שנתית ועד שבעה אחוזים לשנה אנחנו לא חולקים רווח עם המשקיע, יש לנו ענין לזרז את ההליך ולסיים במהירות המקסימלית כדי להשביח את הנכס כמה שיותר".

• למעשה על רכישה שכזאת, אם אכן תתממש תוך 18 חודשים כמה המשקיע יקבל ביד?

"לו אכן אלו המספרים ומרווח של 7.5 מיליון שקלים נוצר 11 מיליון, אזי מדובר בתשואה של מעל 45 אחוז בתוך פרק זמן של שנה וחצי. ראשית, המשקיע יקבל 7 אחוז לשנה הראשונה, ועוד 3.5 אחוזים לחצי שנה נוספת. וב-3.5 אחוז הנותרים נחלוק איתו ברווח. למעשה אנו נקבל רק 17 אחוז מתוך ה-45 אחוזים כשהמשקיע מקבל 28 אחוזים".

הכי קל לקבוע פגישה ולתאם מראש בטלפון *8016

כלכלה נדל בתים הרציג YH

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד