כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

האלף בית של השבוע: קול ביללה, השלג וצבי חקק

אלי ביתאן עם הא"ב שעשו את השבוע • הזמזום הטורדני על חזית חרדית מאוחדת, מאורעות בנט בכפר כנא והבשורה הטובה לשליחינו הנאמנים בכיכר ספרא • וגם: כמה שווה שלום בקלפי?

האלף בית של השבוע: קול ביללה, השלג וצבי חקק
אלף בית

א'ילנה דיין. הוא ערוץ 2 שפרסם את ההקלטות, הוא ערוץ 2 בו דרעי רמז על שובו, והוא ערוץ 2 שיביט בערוץ 10 מתפתל מול המחוקקים ינון מגל (טריקת דלת), שרון גל (בעיטה), ונפתלי בנט שחטף מרביב דרוקר (שלא לדבר על ביבי). לא הייתם רוצים להיות ערוץ 10 בכנסת הבאה.

ב'נט. מילה על הקליפים. זה לא מצחיק, זה לא מגניב. רק מזרוחניקים ללא חוש הומור יכולים לצחוק מהקרשים האלה (וגם ה - "בנט... ולא מתנצל". די. באימא)

ג'בעת עמל. מכירים את הסיפור? גוגל ודחוף

ד'יכטר. לא להאמין שבסוף דווקא ראש השב"כ (לשעבר) חסר הכריזמה (בהווה) עומד בחודו של הפריימריז המביש בליכוד. דיכטר, בהפרש קולות דמוקרטי לעילא, גבר על חוטובלי. לא מאמינים? גם ציפי לא, ניפגש בבית משפט.

"ה'סופה". זה הכלל: כל פעם שמדברים על שלג מנסים למכור לך משהו.

ו'ינשטיין קיבל פניה מהעמותה לחופש דת – מנע מהרב עמאר לתווך לשלום בש"ס. הרגע הזה שיריביך מבינים כי שלום יביא מנדטים. שלום יביא מנדטים. שלום יביא מנדטים.

ז'ועבי. המלצה להעמיד לדין בכפוף לשימוע. גם קרה השבוע.

ח'זית דתית מאוחדת. אני מעדיף שלא לחשוב שהרעיון הזה באמת עלה, אבל הוא עלה וכל מיני אנשים שלא מבינים את נבכי המגזר, אשכרה מנסים לקדם את זה. תירגעו ודחוף. מה שכן – כנס משותף לרבני ש"ס וג', ואפילו מכתב משותף – יכולים להעיף את השטח.

האות ט' שמורה לרב טנדורי, אבל לא יכולנו שלא להזכיר את הח"כ מיש עתיד, בועז טופורבסקי, שנחקר בפרשת השחיתות של ישראל ביתנו. חבר הכנסת שיתף פעולה בחקירתו, והמערכת מוקירה אותו על כך נואשות.

י'הי רצון מלפניך, ה' אלוקי ואלוקי אבותי, שלא יארע דבר תקלה על ידי וישמחו בי חברי. מוקדש ליקיר המדור הרב צבי חקק.

כ'פר כנא. לא עקבתם? ז'ורנליסט חסר בושה האשים את השר בנט באחריות לאירוע בטחוני חמור, אי שם באמצע שנות ה-90. זה כמובן מגוחך – הדרמה המשיכה כשרביב דרוקר בחר להצטרף ולהאשים את בנט, שמצידו תהה היכן היה דרוקר באותו לילה ב-96 - הוויכוח האידיוטי עדיין נמשך, בעיקר בטוויטר. המרוויח: בנט.

ל'יברמן עדיין חי, יועצו של ליברמן - לא בטוח בכלל

מ'שה פייגלין, האיש שפיצח את סוד הבחירות הפנימיות והיה לאימת בכירי הליכוד, נדחק בבושת פנים. מודח יש לומר. הגולם הדיח את יוצרו, והפרחים לנתניהו.

נ'תניהו, חזק בליכוד. זקוק בדחיפות לאיש ימין בליכוד, לאחר שהחזיר אליה את רוחו הנודדת של בנימין זאב (ז'בוטינסקי, לא הרצל). לתשומת לב הקורא הנבון, שקורא גם סקרים, אלי ישי.

ס'קרים, המצב משתפר - אלי ישי מבלה הרחק מאחוז החסימה. ליוני השלום וצוותי המשא ומתן: ייתכן שכל מה שצריך לראות הבוס ברחוב עוזיאל בבני ברק זה את הסקרים הללו.

ע'זריה, רחל עזריה. סוף סוף בשורה טובה: הנציגה הלוחמנית מכיכר ספרא תפסיק לעשות חיים קשים לשליחנו הנאמנים

פ'ריימריז. אני רוצה שמי שניהל את הפריימריז הזה, ינהל לי את המדינה. תצחקו – זה מה שאומר לעצמו כל בוחר ליכוד ממוצע

גם השבוע לא מצאתי צדי"ק.

ק'ול ברמה (מוכר גם בשם "קול ביללה"). איך שלא תסובבו את זה, התחנה הספרדית חטפה מכה תדמיתית קשה כששמה עצמה כלשון מאזניים בין בתרי המחלוקת. לא שזה אכפת שם למישהו.

ר'ותם הלך הביתה. הגרסה הרשמית – "שוחחתי עם ליברמן והודעתי לו שברצוני לעזוב", גרסת המציאות – צחי כהן כתב ערוץ הכנסת שוחח איתו לפני תקופה, ושמע כי הוא דווקא רוצה להישאר וממתין להחלטת ליברמן.

ש'לג. ציוץ: תמיד ידענו להתכונן מושלם למלחמה שכבר היתה. אוי כמה שזה טוב.

ת'כלה שנה אזרחית וחרטומיה, ותיכף נבחר בהם שוב
חרדים שס קול ברמה פוליטי מגזין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד