כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024
קורע לב

"היה גאוות המשפחה"; אושרי הי"ד נפל בצפון הרצועה

אושרי משה בוצחק הי"ד מקריית שמואל נהרג בשבת בקרב בצפון רצועת עזה | ראש הישיבה שלו: "היה אדם שעשה הכל בצורה הכי רצינית ומדוקדקת שיש"

"היה גאוות המשפחה"; אושרי הי"ד נפל בצפון הרצועה
אושרי משה בוצחק הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

אושרי משה בוצחק הי"ד מקריית שמואל הסמוכה לחיפה נהרג בשבת בקרב בצפון רצועת עזה והוא בן 22 בנופלו. אושרי משה הי"ד הותיר אחריו הורים, אייל ורעות וכן חמישה אחים - הראל, טליה, נבו, חגי וצהלה.

בנוסף, אושרי התארס לפני כחודש לארוסתו רביד דמתי תבדל"א. חברו עדי אלוני אמר כי "הארוסה עכשיו הרוסה", והוסיף על אושרי כי "הוא היה חבר אמת, הוא נפל כגיבור".

עוד סיפר כי "הוא היה גאוות המשפחה. לפני שבוע היה פה ואיזו קבלת פנים עשו לו. הוא לא חשש. תמיד רצה להיות הכי קרבי, הכי הכי. להיכנס ראשון. ככה חונכנו. למד בישיבת טפחות וויתר על ההסדר כי התקבל לסיירת. זו אבדה קשה מאוד לשכבה שלנו. הבשורה נפלה עלינו כרעם ביום בהיר באמצע שבת קודש. כל כך התכוננו לחתונה שלו שלצערנו כבר לא תקרה.

בתחילת הלחימה נהרג המח"ט של הנח"ל, אחר כך המג"ד של סיירת נח"ל, ואז הסמג"ד, חברים וחיילים שלו. בחופשה הראשונה והאחרונה לפני מספר ימים הוא נסע לבית ג'אן לנחם את משפחת עדי חרב. זה מה שהיה אכפת לו. לנחם את המשפחה שלו. לדבר עם ההורים שלו. אני מדבר עליו בלשון עבר ואני לא מאמין".

הרב אייל גריינר, ראש ישיבת ההסדר טפחות, ספד לתלמידו: "אושרי היה אדם שעשה הכל בצורה הכי רצינית ומדוקדקת שיש. כבר בישיבה בלטו בו צדדים חזקים של גדלות רצינות ואחריות".

עוד אמר כי "אושרי היה תלמיד שחותר למטרה ומשיג אותה בשלמות. הייתה לו אהבת חיים גדולה היו לו המון תוכניות להמשך החיים. עם מותו ניצוצות חייו כעת מתפזרות ועלינו לאוספם ולהמשיך חיים של גדלות ומסירות".

 

חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד