כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בבעלות עד המדינה

דיווח: 'הליכוד' ממשיכה להזרים מאות אלפי שקלים למכון הסקרים

מכון הסקרים 'דיירקט פולס' מקבל מ'הליכוד' מאות אלפי שקלים עבור סקרים בימים אלה. הבעלים שלמה פילבר הינו עד המדינה במשפטו של יו"ר המפלגה בנימין נתניהו | תגובת החברה: "איננו מוסרים מידע על לקוחותינו"

דיווח: 'הליכוד' ממשיכה להזרים מאות אלפי שקלים למכון הסקרים
שלמה פילבר / בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

מפלגת 'הליכוד' ממשיכה להזרים מאות אלפי שקלים למכון הסקרים 'דיירקט פולס' של שלמה פילבר, עד המדינה במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. כך מדווח ספי עובדיה ב'חדשות 13'.

כבר בתקופת מערכת הבחירות דווח על מאות אלפי שקלים ששולמו מהליכוד לחברת "דיירקט פולס" שבבעלותו המשותפת של פילבר. עתה מתברר שסכומי כסף גדולים, בסך כחצי מיליון ש"ח נוספים, המשיכו לזרום מהליכוד לחברה עבור סקרים בחודשים אוגוסט וספטמבר.

הסקרים הוזמנו על ידי הליכוד במסגרת בחינת סיכוייהם של מועמדים מטעמה לקראת הבחירות ברשויות המקומיות. המכון של פילבר קיבל לידיו כמחצית מהעבודה בתחום הסקרים לצד המכון של רפי סמית שעורך כבר שנים רבות סקרים עבור המפלגה.

ספי עובדיה מציג "עובדות". עובדיה ראשונה לדבריו היא: הסקרים של פילבר בערוץ 14 מעניקים לליכוד בראשות נתניהו בימים אלה נתון שגבוה משמעותית ביחס לכל הסקרים האחרים שפורסמו בכלי התקשורת.

עובדה נוספת שמציג המדווח ב'חדשות 13': מפלגת הליכוד היא אחד הלקוחות הגדולים של "דיירקט פולס", שעושה סקרים גם עבור מפלגות נוספות.
"האם הליכוד היה מזמין מפילבר סקרים גם אילולא היה משנה את עדותו בבית המשפט לעומת עדותו במשטרה בתיקי נתניהו? לא יודע", תוהה עובדיה.

חברת 'דיירקט פולס', בבעלות שלמה פילבר וצוריאל שרון מסרה בתגובה: "חברת "דיירקט פולס" מבצעת בבחירות המוניציפאליות הנוכחיות מאות סקרים בלמעלה מ-80 רשויות, עם מגוון ראשי ערים עצמאיים או מטעם מפלגות מכל קצוות הקשת הפוליטית, באופן מקצועי ואחיד, מתוקף המוניטין הרב אותו רכשה החברה בביצוע מחקרי דעת קהל. איננו מוסרים מידע על לקוחותינו".

דיירקט פולס סקר מנדטים בנימין נתניהו הליכוד ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד