י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לקראת ימי השובבי"ם

כינוס היסטורי: ועידת הטהרה של 'טהרת המשפחה' בהשתתפות מרנן ורבנן

בשורת מעמדים שנערכו בירושלים, בני ברק ובדרום התכנסו מרנן ורבנן גדולי ישראל, ראשי הישיבות ומרביצי התורה לוועידה המיוחדת לקראת המערכה לחיזוק והרחבת הטהרה בארץ ישראל שע"י טהרת המשפחה שנערכת מידי שנה בימי השובבי"ם. צפו בגלריה מסכמת

כינוס היסטורי: ועידת הטהרה של 'טהרת המשפחה' בהשתתפות מרנן ורבנן
גדולי ישראל בוועידה צילום: יעקב נחומי ואלחנן קוטלר

לקראת ימי השובבי"ם מרנן ורבנן גדולי ישראל התכנסו לוועידת הטהרה הארצית של טהרת המשפחה על מנת לחזק את עניין כשרות המקוואות ברחבי הארץ. הוועידה שנערכה בירושלים, בני ברק, ובתפרח נערכה בסימן ימי השובבי"ם שבהם כפי שנתקן מקדמת דנא, פועלים אנשי טהרת המשפחה בכל רחבי הארץ לחזק את מערך הפיקוח ההלכתי על המקוואות ולתקן את הדרוש תיקון.

המעמדים נערכו גם בסימן המאמץ ההסברתי הנרחב שארגון טהרת המשפחה מוביל בחודשים האחרונים בעקבות בקשותיהם של מרנן ורבנן גדולי ישראל וזאת נוכח ההתעניינות הגוברת בקרב עם ישראל כולו להתחזק בענייני טהרה. מרנן ורבנן גדולי ישראל קיבלו סקירה מקיפה על פעולות ההסברה שנעשות ביישובים ברחבי הארץ ועל המענים שניתנים בשעת המלחמה, תוך מציאת פתרונות הלכתיים לסוגיות שעולות מהשטח.

ארגון טהרת המשפחה שנוסד על ידי גדולי עולם ואדירי ארץ זצוקלל"ה פועל מזה 82 שנה בשליחות מרנן ורבנן גדולי ישראל לביצור חומות הטהרה בא"י. הארגון פועל לאורך כל השנה לבניית מקוואות חדשים ולשיפוץ מקוואות שהתיישנו, בין היתר ביישובים מרוחקים, כמו ביישובי עוטף עזה או במושבים השונים בשפלה ובצפון ופועל להסברה בקרב העם שבשדות בדבר חשיבות הטהרה לעתיד עם ישראל.

 

טהרת המשפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד