י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
ארוסתו הספידה בבכי

האב בהלוויה: "מי ההזוי שיבוא ויגיד לי שאושרי שלנו היה משתמט ובוזז"

במהלך הלוויתו של אושרי סיפר אביו על קמפיין הבוזזים ותקף: "שיקום הקופירייטר העלוב והשפל מאחורי המודעה ההזויה הזו. אין לכם – לא סליחה, לא מחילה ולא כפרה"

האב בהלוויה: "מי ההזוי שיבוא ויגיד לי שאושרי שלנו היה משתמט ובוזז"
אושרי משה בוצחק הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

מאות רבות ליוו היום (ראשון) למנוחות את אושרי משה בוצחק הי"ד שנפל בשבת במהלך קרב שהתחולל בצפון רצועת עזה. אושרי הי"ד התארס לפני כחודש לרביד וחתונתם נועדה להתקיים בקיץ. "כתבתי לך המון מכתבים, בכל זאת אנחנו חמש שנים ביחד, בחיים לא דמיינתי שאכתוב לך דבר כזה", היא ספדה לו.

עוד הוסיפה כי "הכרנו שני ילדים וככל שעבר הזמן גילית את האוצר שאתה ולא יכולתי שלא להתאהב. כולם סביבך התאהבו באישיות הדעתנית והנוכחת ובו זמנית השקטה שלך. עשית הכל תמיד מהלב, כי ידעת שזה הדבר הנכון לעשות. רוצה להגיד לך תודעה על התקופה הכי יפה שיכולה להיות. אני מתחננת, תמשיך ללוות אותי, אל תעזוב".

"אמרת לי 'אמא, אני כותב היסטוריה. אני נלחם על מדינת ישראל'. נתת את כל כולך. איך ממשיכים מכאן? איך מחייכים? עדיין אין לי תשובה, ואולי לא תהיה לי לעולם", ספדה לו אימו, רעות, בלוויה.

האבא, איל, ספד לו "אושרי – כשמו כן הוא. ילד שלי, אהוב לבי, מפקד נערץ על חייליו ופקודיו. כמה דאגת לילדים, ככה קראת לחיילים שלך. הוא היה מלא בצניעות, לא התלונן על כלום בחייו, איזה חיוך ביישני. היית לנו פורץ דרך, אמרתי לאמא שלך שלא דמיינתי גם בחלומות הכי פרועים איזה פרי משמעותי יצא לנו.

לפני כשלושה שבועות נסענו אני וחבריי היקרים לניחום אבלים בגבעתיים. בחזרה עברנו דרך איילון וראיתי מודעת ענק שפילחה לי את הנפש. היה רשום משהו כמו 'קואליציית המשתמטים שבוזזת במלחמה'. אושרי שלנו גדל על זהות יהודית מלאה, וכן, הוא היה גם דתי וירא שמיים ללא כחל וסרק, ללא בושה בהיותו כזה עם כיפה על הראש. אני חושב שרוב רובו של הצוות שלו לא היו חובשי כיפה, אבל הם האחים שלו ושלנו – אז למה להיות רשעים כאלה? מי ההזוי שיבוא ויגיד לי שאושרי שלנו היה משתמט ובוזז".

עוד אמר על קמפיין הבוזזים: "למה להיות רשעים כאלה? שיקום הקופירייטר העלוב והשפל וצוות הקריאיטיב שלו וכל בעלי הכסף הגדול שממנו את המודעה ההזויה זו. אין לכם – לא סליחה, לא מחילה ולא כפרה. אושרי עלה השמיימה בסערה כדי שאתם תשבו מול המקלדת ותצרו כזו דה לגיטימציה למגזר הדתי שנותן מעצמו לכלל ישראל בכל מקום שצריך אותו מבלי לקבל קרדיטים ורעש תקשורתי״.

מלחמת חרבות ברזל חייל נהרג עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד