ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
נטמן ליד חברו

רואי אליאס הי"ד הובא למנוחת עולמים: "ה'הותר לפרסום' דפק אצלנו בדלת"

סמ"ר רואי אליאס, בן 21, מצופר, לוחם בגדוד ההנדסה שנפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה נטמן בסמוך לחברו גלי שקותאי שנרצח ביומה הראשון של המלחמה

רואי אליאס הי"ד הובא למנוחת עולמים: "ה'הותר לפרסום' דפק אצלנו בדלת"
רואי אליאס הי"ד צילום: דובר צה"ל

ביישוב צופר שבערבה ליוו המונים למנוחות את סמ״ר רואי אליאס הי"ד בן 21 שנפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. הוא נטמן בסמוך לחברו גלי שקותאי הי"ד שנפל במהלך המתקפה הרצחנית ב-7 באוקטובר. נציגת המושב ספדה "רואי, אתה נקבר היום לצד גלי שכל כך אהבת. גלי, שלפני חודשיים וחצי שאלת 'מה אני אעשה בלעדיו?'. יחד, כמו שאול ויהונתן הייתם. בחייכם ובמותכם לא נפרדתם".

בן דודו, נעם מלול, ספד לו: "רואיקי, אתמול ה'הותר לפרסום' דפק אצלנו בדלת, דלת שמהשביעי באוקטובר מחכה רק לך, שתיכנס הביתה באדישות המתוקה והצנועה שלך ותגיד 'אמא אני בבית'. אתמול מישהו אחר דפק בדלת, להגיד לנו שזה לעולם לא תהיה אתה".

עוד אמר "איך נפרדים עכשיו לתמיד? רק אתמול חזרנו הביתה עם רגליים שחורות, חול במכנסיים ודם במרפקים אחרי עוד יום של טיולים בערבה. זוכר את הילדות שלנו? זאת שהייתה מבוססת על טון גמבות עד שכואבת הבטן, מלא משחקי כדורסל שידעתי מראש שאפסיד ואת האהבה בינינו שהראינו במכות עד שמשהו בבית נשבר.
הוא הוסיף "אחרי היציאה הראשונה מעזה הרמת אליי טלפון לספר לי איך עברה עליך התקופה במלחמה. היית נשמע לי עייף, אמרת לי שאתם מנסים לשמור על שפיות אבל גם דאגת להראות לי שאתה חזק ואתה לא חוזר עד שאנחנו מנצחים. בהתרעננות שאלת אותי אם אני אקפוץ לבקר, אמרתי לך שאשתדל. סליחה שלא באתי, לא דמיינתי שזאת הפעם האחרונה. חיכיתי שתצא עם הנמרה ודגל ישראל מונף בסימן של ניצחנו, לא תיארתי שתצא בתוך ארון עטוף בו".
חייל נהרג הלוויה צבאית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד