י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בודד במטוס

ילד בן 6 שטס מפילדלפיה לפלורידה נחת באורלנדו

ילד בן 6 טס לבדו בטיסה לא נכונה של חברת ספיריט איירליינס בארה"ב. הילד טס מפילדלפיה לדרום מערב פלורידה, אך מצא את עצמו באורלנדו

ילד בן 6 שטס מפילדלפיה לפלורידה נחת באורלנדו
מטוס: אילוסטרציה צילום: Pixabay

ילד בן 6 היה בדרכו מפילדלפיה לפלורידה, אבל סבתו סיפרה לתקשורת האמריקאית שחברת 'ספיריט איירליינס' העלתה אותו לטיסה הלא נכונה.

"הם אמרו לי, 'לא, הוא לא בטיסה הזו. הוא פספס את הטיסה שלו'. אמרתי, 'לא, הוא לא יכול היה לפספס את הטיסה שלו כי עשו לו צ'ק-אין", אמרה סבתו ראמוס. "רצתי בתוך המטוס לדיילת ושאלתי אותה, 'איפה הנכד שלי? הוא נמסר לך בפילדלפיה?' היא אמרה, 'לא, לא היו לי ילדים איתי'".

קספר, שהיה אמור לנחות בנמל התעופה הבינלאומי של דרום מערב פלורידה בפורט מאיירס, התקשר לסבתו כדי לומר שהוא נחת. התיק שלו הגיע לשדה התעופה הנכון, אבל התגלה שהוא נמצא במרחק של קצת פחות משלוש שעות נסיעה, באורלנדו.

לפי הדיווח בארה"ב, חברת ספיריט איירליינס הציעה לפצות את הסבתא על נסיעתה לאסוף את קספר, אבל היא אמרה שהיא רוצה לדעת איך נכדה הגיע בסופו של דבר במרחק של 200 קילומטרים מהיעד שלו.

"אני רוצה שיתקשרו אליי ותודיעו לי איך הנכד שלי הגיע לאורלנדו. איך זה קרה? הם הורידו אותו מהמטוס?" שאלה ראמוס.

דובר חברת ספיריט איירליינס אמר לכלי התקשורת שהילד הועלה לטיסה לאורלנדו ב-21 בדצמבר בטעות, אך הוא "תמיד היה תחת השגחה ופיקוח של צוות המטוס". בחברת התעופה הוסיפו כי ברגע שהתגלתה השגיאה, הם נקטו בצעדים מיידיים לחבר אותו למשפחתו.

"אנו לוקחים ברצינות את הבטיחות והאחריות של הסעת כל הנוסעים שלנו ומנהלים חקירה פנימית. אנו מתנצלים בפני המשפחה על החוויה הזו", נכתב בהודעה.

ילדים בגילאי 5 עד 14 ללא ליווי מאושרים לטוס רק בטיסות ישירות. מדיניות חברת התעופה אומרת שבמקרים אלו, מי שמלווה את הילד לשדה התעופה צריך לקבל כרטיס לשער, ללכת עם הילד עד השער ואז להמתין שם 15 דקות לאחר ההמראה של הטיסה.

ארצות הברית טיסה פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד