ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
אנטישמיות מחרידה

סטודנטים במכללה אמריקאית תומכים בגלוי בהרג יהודים

סטודנטים בארה"ב הציעו לתרום כסף לקמפיין בדיוני של במאי יהודי שהתעניין אם הם מסכימים לתמוך ברצח יהודים. סטודנט, שלא יכל לתרום כסף הציע במקום זאת להפיץ מסרים אנטישמיים. 28 מתוך 35 תלמידים הביעו תמיכה בהרג יהודים

סטודנטים במכללה אמריקאית תומכים בגלוי בהרג יהודים
אגרוף צילום: pixabay

בסרטון מבהיל שפורסם על ידי הבמאי עמי הורוביץ נראים סטודנטים באוניברסיטת סן פרנסיסקו סטייט (SFSU) תומכים ואף מציעים תרומות להרוג יהודים.

בסדרה של אינטראקציות שצולמו במצלמות נסתרות, נראה הורוביץ שואל תלמידים אם הם מוכנים לתרום כלכלית ל"נשק נגד היהודים" ברחבי העולם. הוא מזכיר במיוחד "מטרות רכות, בתי ספר, בתי חולים, בתי קפה יהודיים". הורוביץ נראה אמר לתלמיד אחד, "כל מה שיש לנו זה רקטות ומחבלים מתאבדים, דברים מהסוג הזה".

"אני אהיה לגמרי איתך" אמר תלמיד אחד. תלמיד אחר הגיב, "אני אוהב את מה שאתה אומר", תלמיד אחר אמר על יהודים: "אני חושב שההתנהגות והמעשים שלהם מרושעים".

"כי הם רוצים את האדמה. זה עניין של כסף" הוסיף סטודנט נוסף. בסרטון נראים כמה תלמידים מציעים לתרום כסף, בין 5 ל-30 דולר, כדי לתמוך בקמפיין הבדיוני של הורוביץ. סטודנט, שלא יכל לתרום כסף, הציע במקום זה להפיץ את המסרים האנטישמיים.

בסך הכל, 28 מתוך 35 תלמידים שנשאלו הביעו תמיכה בהרג יהודים ו-17 מתוך 35 - כמעט 50% - הציעו לתרום כסף להרוג יהודים, כך דיווח אתר Yeshiva world news.

בסרטון הדגיש הורוביץ את ממצאיו המדאיגים: "הרטוריקה בדמוניזציה של יהודים שראינו ברחבי העולם הובילה לכך. 28 מתוך 35 אנשים שדיברתי איתם הביעו תמיכה במה שאני עושה. ו-17 מתוך 35 - כמעט 50% מהאנשים שדיברתי איתם - הציעו לי כסף כדי להרוג יהודים".

אנטישמיות ארצות הברית תקיפה אנטישמית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד