ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
השוטרים פרצו לבית

משטרת סלובקיה עצרה אדם שאיים לבצע טבח "כמו בפראג"

משטרת סלובקיה מסרה כי עצרה גבר שהתקשר לדווח כי הוא רוצה לרכוש רובה כדי לבצע טבח כמו שהיה בפראג ביום חמישי האחרון. שוטרים פרצו את דלת דירתו זמן קצר לאחר מכן ועצרו אותו

משטרת סלובקיה עצרה אדם שאיים לבצע טבח "כמו בפראג"
אילוסטרציה צילום: pixabay

המשטרה בסלובקיה עצרה אדם שאיים לבצע טבח דומה שאירע ביום חמישי האחרון בפראג. גבר בן 64 נעצר בעיר זילינה שבצפון המדינה לאחר שהתקשר למשטרה ואמר שהוא מתכוון לעשות "מה שקרה בפראג".

משטרת סלובקיה מסרה כי האיש שנעצר התקשר עוד באותו ערב של הרצח ואמר שהוא רוצה לרכוש רובה כדי לבצע טבח דומה. שוטרים חמושים בכבדות פרצו את דלת דירתו זמן קצר לאחר מכן ועצרו אותו. האיש עומד בפני עונש מאסר בגין הפצת איומים, הוא צפוי לעונש של עד שנתיים מאסר.

כזכור ביום חמישי האחרון פתח באש הסטודנט דיוויד קוז'ק, בן 24 באוניברסיטה בפראג והרג 15 בני אדם. משטרת צ'כיה ביצעה מספר מעצרים מאז הירי.

ה-BBC דיווח, כי בצ'כיה נעצר אדם לאחר שאיים להרוג את בני משפחתו של היורה שנותרו בחיים, לאחר שאביו של היורה נמצא ללא רוח חיים. המשטרה מסרה כי מצאה נשק חוקי בביתו באזור ויסוצ'ינה דרומית מזרחית לפראג.

בצ'כיה דווח כי הרוצח הרג את אביו בביתו בעיירה שנמצאת ממערב לפראג. הרוצח למד במכון להיסטוריה עולמית בפקולטה לאמנויות ואף זכה במאי האחרון בפרס על עבודותיו, לפי הדיווחים, היו לו בעיות פסיכולוגיות. החוקרים מצאו פוסטים ברשתות החברתיות שמצביעים על כך שהוא תכנן את הרצח וקיבל השראה מאירוע דומה בחו"ל.

פראג פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד