י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
טרופר מגיב

לאחר הסערה שעורר ברקת: "פופוליזם זול שקורע אותנו מבפנים"

השר טרופר טוען כי "ברקת לא בדיונים אז אולי הוא לא יודע, יותר מ-20 מבני משפחתי בעזה. אני רוצה לסכן אותם?" | גנץ: "מצופה משרי הממשלה ומכלל מנהיגי הציבור לנהוג באחריות"

לאחר הסערה שעורר ברקת: "פופוליזם זול שקורע אותנו מבפנים"
ח"כ חילי טרופר צילום: תומר נויברג, פלאש 90

לאחר הסערה שנוצרה אמש לאור דבריו של השר ניר ברקת בישיבת הממשלה על המדיניות, שלדבריו, מסכנת את חיילי צה"ל, השר חילי טרופר (המחנה הממלכתי) אמר הבוקר (שני) ל-ynet כי "אני מבקש מכולם, ומשתדל בחלקי, להתעלות מעל השיח הזה. היינו שם, זה קרע אותנו מבפנים".

על הביקורת של שר הכלכלה אמר כי "ברקת לא בדיונים אז אולי הוא לא יודע, יש לא פחד מארה"ב אלא שיקולים שלא נכון לפרט אותם. זו איוולת גמורה להאשים את בני גנץ ואותי, שהמשפחה שלו ויותר מ-20 מבני משפחתי בעזה. אני רוצה לסכן אותם? זה פופוליזם זול שקורע אותנו מבפנים".

כזכור, ברקת טען בישיבת הממשלה, "אנחנו מסכנים חיילים שלא לצורך. מנהיגות נבחנת ביכולת עמידה בלחצים ולצערי הקבינט הזה לא עומד בלחץ". ראש הממשלה בנימין נתניהו השיב לו כי "אנחנו פועלים לפי המדיניות שלנו. אף אחד לא מכתיב לנו".

מאוחר יותר השר בני גנץ תקף גם הוא וכתב: "חיילי צה"ל פועלים באומץ ובנחישות - מהיבשה, מהאוויר ומהים, על מנת להגן על אזרחי ישראל וריבונותה. הם מקבלים את כל האמצעים הנדרשים, ולפעילות המבצעית בשטח יש חיפוי אווירי נרחב ומדויק, בעוצמות חסרות תקדים. במיוחד בעת הזו, מצופה משרי הממשלה ומכלל מנהיגי הציבור לנהוג באחריות בהתבטאויותיהם, ולא לצאת בהצהרות בלתי מבוססות, שפוגעות בחוסן של החברה הישראלית כולה, ובמשפחות הלוחמים בפרט".

יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי כתב על הדברים של גנץ: "חותם על כל מילה. בעזרת השם, יחד ננצח".

ניר ברקת מלחמת חרבות ברזל ישיבת ממשלה ממשלת אחדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד