כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נופשים בבטומי שבגאורגיה?

סועדים במסעדת ירושלים במלון אינטוריסט פאלאס

המסעדה היוקרתית החדשה בבטומי מציעה חוויה קולינרית חלבית ובשרית  ממטבחים נפרדים, בכשרות מהדרין של הרה"ג משה נחשוני שליט"א ובפיקוח הרב ישראל וייס

סועדים במסעדת ירושלים במלון אינטוריסט פאלאס
כושר טורס מסעדה בגאורגיה צילום: יח"צ

תמיד חיפשתם יעד חדש ומגוון אליו תוכלו לטוס, שבו תוכלו ליהנות מארוחות חלביות ובשריות בכשרות מהדרין, או מאוכל יהודי ומסורתי לשבת. אז יש לנו יעד בשבילכם – בטומי שבגאורגיה.

בעיר בטומי - עיר עם שלל אטרקציות, נופים, אתרים מעניינים ופעילויות רבות ומגוונות, נפתחה מסעדת 'ירושלים' – מסעדה בכשרות מהודרת ובפיקוח צמוד, המציעה חוויה קולינרית ייחודית חלבית או בשרית ממטבחים נפרדים, עם תפריט עשיר ומפנק בסגנון גאורגי, יהודי וישראלי. המסעדה ממוקמת במלון 'אינטוריסט פאלאס' שפעיל כל השנה בהשגחה מהודרת.

המסעדה מציעה ארוחות עסקיות בוקר וערב, שירותי קייטרינג, בר משקאות, אפשרות להזמנת סעודות שבת וחג בתפריט מסורתי ועוד. כמו כן, במתחם המלון בו שוכנת המסעדה קיים גם בית כנסת פעיל. המלון פעיל במשך כל שעות היום.

במלון 'אינטוריסט פאלאס' בבטומי בו שוכנת המסעדה, מפעילה חברת כושר טורס נופש למהדרין במהלך כל השנה. המלון עצמו שוכן על הטיילת של הים השחור – מול הפארק, ובסמיכות לאתרי טבע ידועים ולנופים פראיים כמו שיש רק בגאורגיה. המלון שוכן במרחק קצר של כרבע שעה נסיעה משדה התעופה לנוחות מרבית, כשהטיסה אורכת כשעתיים.

טלפונים להזמנות ולבירורים:

050-411-9053

054-383-7055

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד