כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מנכ"ל מרכנתיל לראשי ארגון החסד 'יד אליעזר' בציון 15 שנה לשיתוף הפעולה

"אנחנו מחויבים לפעילות שלכם ועל כן נמשיך את שיתוף הפעולה עוד שנים רבות"

בבנק מרכנתיל ציינו 15 שנות שותפות עם ארגון החסד 'יד אליעזר' בפרויקט החונכים. השותפות צוינה בטקס חגיגי בהשתתפות בכירי בנק מרכנתיל, ראשי ארגון החסד, מנהלי ורכזי פרויקט החונכות. מדובר בפרויקט בעל חשיבות רבה המסייע לכ-4,000 ילדי משפחות מצוקה באמצעות כ-2,100 חונכים המסייעים להם בלימודים. בשנה האחרונה התרחב הפרויקט גם לבנות עם נשים חונכות. מנכ"ל בנק מרכנתיל, מר שוקי בורשטיין: "אנחנו מחויבים כבני אדם וכארגון לפעילות שלכם ועל כן נמשיך את שיתוף הפעולה עמכם עוד שנים רבות".  

"אנחנו מחויבים לפעילות שלכם ועל כן נמשיך את שיתוף הפעולה עוד שנים רבות"
מרכנתיל יד אליעזר צילום: יח"צ

מנכ"ל בנק מרכנתיל, מר שוקי בורשטיין ארח בלשכתו את הטקס החגיגי לציון 15 שנות שותפות עם  ארגון החסד 'יד אליעזר' בפרויקט החונכים. השנה הפרויקט התרחב גם לחונכות. בטקס השתתפו בכירי הבנק - מנכ"ל הבנק שוקי בורשטיין, מנהלת החטיבה הקמעונאית גב' ורד אביטן, מנהל שיווק ודוברות ועוזר בכיר למנכ"ל תומר פרג, מנהל מרכז מוסדות חרדים ועוזר למנכ"ל ר' חיים הולצברג, מנהל הפרסום באגף השיווק וקידום עסקים עופר רביב, אחראית דוברות ויח"צ בחטיבה הקמעונאית גב' אילונית באומן, מנהלת אזור ירושלים גב' יעל קלמנוביץ' ומנהל קשרי קהילה באגף השיווק דוד בן יעקב.

מטעם ארגון 'יד אליעזר' השתתפו מנהל פרויקטים חינוכיים בעמותה הרב אליהו יעקבי, עו"ס מלווה מר שעיה סמואל וצוות חונכות מהעיר בית שמש, ששיתפו בסיפורים מרגשים על התקדמות התלמידות המתאפשר הודות לשיתוף הפעולה המיוחד עם הבנק. 

במהלך האירוע מנכ"ל הבנק, מר שוקי בורשטיין, הביע את הערכתו הרבה לפעילותם המבורכת של ארגון החסד והודה על השותפות עמם. "אנחנו מחויבים כבני אדם וכארגון לפעילות שלכם ועל כן, נמשיך את שיתוף הפעולה עמכם עוד שנים רבות.  בנק מרכנתיל רוצה להביע הערכה רבה לעשייה שלכם. עשייה המהווה מופת עבורנו- גם בימים מאתגרים כלכלית ורגשית בתקופת מלחמת 'חרבות ברזל' אתם ממשיכים לקדם ולעודד צמיחה חינוכית. כש'התותחים יורים', גם ה'צדקה ממשיכה לירות'.  אנחנו כואבים ולצד זה גם מלאי תקווה בעזרת פרויקט כמו זה, של נתינה ולבבות פתוחים. זה הכוח של הביחד שלנו. כולנו מקווים לימים טובים יותר שיבואו על עם ישראל, שהחטופים ומשפחותיהם, והפצועים יראו אור".

מנהל פרויקט החונכים בארגון, הרב אליהו יעקבי, פתח בדברי תורה על חנוכה והוסיף כי "אנו מבינים שבשביל לחולל שינוי ולכוון להצלחה, צריך להשקיע בילדים עוד בהיותם רכים, הבנק מבין זאת מצוין והשותפות אמנם נראית טבעית, אך היא אינה ברורה מאליה. אנו מבקשים להודות לבנק ולהנהלה על שיתוף הפעולה הייחודי, שהשנה אף הביא תוספת אדירה בדמות הרחבת הפרויקט לבנות. השותפות של הבנק מעניקה לנו רוח גבית גם כלפי הרשויות שנרתמות לעמוד לצדנו כשרואות גוף נכבד כמו בנק מרכנתיל, העומד לימיננו. זו הזדמנות גדולה להוקיר לכם תודה על כך – על העבר, ההווה והעתיד. דווקא בתקופה לא פשוטה כמו הנוכחית, ההשקעה בחינוך של ילדי ישראל היא זכות גדולה שמפיצה אור".

פרויקט החונכים של 'יד אליעזר' נועד לסייע לילדי משפחות במצוקה בלימודים, וזאת באמצעות מעל לאלפים חונכים המהווים "דמויות אב" לאותם ילדים ובשנה האחרונה גם חונכות לבנות, מקדמים את אותם ילדים ומסייעים להם לבנות עתיד טוב יותר מכל הבחינות.

מבנק מרכנתיל נמסר: "כאשר אנחנו רואים כאן את החונכים והחונכות היקרים ושומעים את הסיפורים האישיים - אנו מבינים עוד יותר את המשמעות והחשיבות של התמיכה והתרומה שלנו בפרויקט ייחודי זה, ובמיוחד בקשר האישי, החם והערכי של הילדים לעולם הבוגרים. כל זה נעשה על ידי טובי החונכים והחונכות היוצרים שינוי והשפעה לטווח ארוך. אנו מאחלים לנו עוד שנים של שותפות אמת המהווה תרומה משמעותית להתבגרות מוצלחת של הדור הצעיר".

 

 

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד