כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הבחירה הקלה והטבעית

הכירו את הדור החדש של קיה קרניבל

אם אמת המידה למיניוואן, מוביל נוסעים, תמיד הייתה ממותגי ארצות הברית, הדור החדש והרביעי של קיה קרניבל משנה את היוצרות והופך לבחירה הקלה והטבעית ביותר בקבוצת הרכב הזו. למדו עוד על קיה קרניבל החדש

הכירו את הדור החדש של קיה קרניבל
קיה קרניבל החדש צילום: KIA

חדש ב-100%

השם קיה קרניבל מוכר לציבור בישראל. אולם גם מי שזכה לנהוג בקרניבל בעבר, לא יכיר את הדור הרביעי והכל-חדש של רכב הנוסעים הפופולארי. זאת מהסיבה שהכל, כולל הכל, חדש בדגם הזה. זה מתחיל מהבסיס, הפלטפורמה שעליה הרכב נע. מדובר בפלטפורמת הדור האחרון של היצרן המיועדת לשמש אותו בדגמים הגדולים. בין אם אלו SUV גדולים – כמו למשל קיה סורנטו ודגמי סדאן גדולים שלא מגיעים לישראל. הפלטפורמה הזו מציעה אפשרות ליצור חלל פנים גדול ומרווח יותר לכל שלושת שורות המושבים וכן לספק נוחות נסיעה מעולה והתנהגות כביש בטוחה וצפויה בכל כביש ועם כל מספר של נוסעים בתוך הרכב. בנוסף לדינאמיות המשופרת, הפלטפורמה הזו מאפשרת לראשונה לשלב מערכות סיוע לנהג ובטיחות אקטיביות המקלות מאד על הנהג ומוסיפת שכבת הגנה אלקטרונית לשמירה אפקטיבית על בטיחות הנוסעים ומשתמשי הדרך האחרים.

ממדים וחלל פנים

הפלטפורמה חדשה מאפשרת יצירה של בסיס גלגלים (המרווח בין הגלגלים הקדמיים לאחוריים) גדול במיוחד. זה עומד על 309 ס"מ. המרכב רחב יותר עם 199 ס"מ והאורך הכולל הוא 515 ס"מ. הממדים החדשים מאפשרים לקיה לעצב באופן מרהיב מה שבעבר נחשב למיניוואן אפרורי. עם השראה מעולם דגמי ה-SUV הנחשקים של היצרן ועם מאפיינים המזהים את הקרניבל כבן לאותה משפחה כובשת, קיה הצליחה ליצור מראה שהוא גם דינאמי באופיו אבל גם מהודר ועדכני. תמצאו בו פנסי LED מעוצבים, שבכה קדמית אופיינית, חתימת אור ייחודית לדגם, חישוקי סגסוגת מעוצבים בקוטר 18 או 19 אינץ' ומסר עיצובי של עוצמה ואיכות.

לממדים החדשים גם יתרון בצורה של חלל פנים מרווח במיוחד ואפילו עם שלוש שורות מושבים מאוישים נותר נפח עצום של 627 ל' למטען בתא המרווח שמאחור. אליו אגב, אפשר להגיע מדלת תא מטען חשמלית (בגרסת פרימיום). בנוסף, יש גם דלתות הזזה צידיות חשמליות שמאפשרות שליטה לנהג וכמובן גישה קלה ובטוחה של הנוסעים מאחור.

עוד בחלל לנוסעים נציין את סידור המושבים של שני מושבים נפרדים במרכז ועוד שלושה בשורה האחרונה. כל המושבים מרופדים בריפודי עור, כסטנדרט. בכל המושבים מרווח הראש הוא כ-מטר, המרווח לרגליים גם הוא נע סביב המטר והמרחב לכתפיים והירכיים עולה על מטר בכל שלושת שורות המושבים. בהחלט תנאי VIP ראויים.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>>

 

חבילה טכנולוגית חדשנית

תא הנהג חדשני בעיצובו ובפריטי האבזור העשיר שתגלו בו. לוח המחוונים ומסך המולטימדיה שלידו יוצרים תא דיגיטלי לגמרי, כפול מסכים ועשיר בפיצ'רים ומידע. אבל לא רק המסכים הם מהדור החדש גם בורר ההילוכים הוא עתה אלקטרוני לגמרי, עם חבילת אבזור פרימיום, ופוקד באופן הנוח ביותר על תיבת הילוכים אוטומטית מתקדמת עם 8 הילוכים.

שילוב של שני מסכים 12.3 אינץ' אחד ליד השני יוצרים סביבת נהג דיגיטלית מלהיבה ועם שליטה מלאה בכל תפקודי הרכב. בנוסף, יש גם מתגי "קיצור דרך" לשליטה בלחיצה אחת על המערכות הזוכות לשימוש השכיח ביותר – כולל יחידת המיזוג האחורית. חשוב כמובן לציין את ממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי המאפשרים שיקוף של הטלפון הנייד שלכם ושימוש קל באפליקציות כמו WAZE ומפות גוגל לניווט וכן כמקור שמע וכמובן לקבלת והוצאת שיחות באופן הבטוח ביותר. לנהגים שאינם משתמשים בסמארטפון, יש אפשרות להוסיף חבילת גלישה למערכת שבתוך הקרניבל וכך להינות מניווט מלא ללא צורך לממשק טלפון חכם שאינו כשר.

אותה פלטפורמה חדשה מאפשרת שילוב של מערכות בטיחות רבות – שלא היה אפשר לשלב בדורות הקודמים של קרניבל. למעשה עושר מערכות הבטיחות מביא את המיניוואן המהודר הזה לדרגת בטיחות 7 – מתוך 8 – של משרד התחבורה. חבילת הבטיחות כוללת 7 כריות אוויר, תיקון סטיה מנתיב, זיהוי כלי רכב בשטח מת, בלימת חירום אוטונומית עם יכולת לזהות הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי, בלימת חירום גם בנסיעה לאחור, ניטור עייפות נהג, בקרת שיוט אדפטיבית המתאימה בעצמה את מהירות הנסיעה לקצב התנועה שעל הכביש ומערכות חשובות ומצילות חיים נוספות כמו התרעה על שכחת ילדים ברכב וחיישני חגורות בטיחות בכל המושבים. לצד זאת מצויד קיה קרניבל (בתלות חבילת האבזור) בתצוגת וידאו על לוח המחוונים של השטח מאחרי הרכב בעת הפעלת איתות, מצלמת חניה ומערך מצלמות 360 מעלות ועוד אבזור רב.

הנעה

בתחום ההנעה אפשר לבחור בין שתי מערכות הנעה מרשימות מאד וחסכוניות – ביחס לסגמנט. האחת מתבססת על מנוע הבנזין 3.5ל' מסדרת סמארטסטרים החדשה של היצרנית. המנוע החלק והשקט הזה מפיק 272 כ"ס ו-33.8 קג"מ עם צריכת דלק משולבת של 10.1ל' ל-100 ק"מ. מנגד יש אפשרות לבחור במנוע טורבו-דיזל מתקדם ביותר בנפח 2.2ל' המפיק 201 כ"ס ו-45 קג"מ ומציע צריכת דלק סופר-חסכונית של 7.5 ל' ל-100 ק"מ. אופציה בהחלט ייחודית ביחס להיצע המיניוואנים מאמריקה.

בשני המקרים הכוח עובר לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים (יחסי העברה זהים בין הגרסאות) וזו מנוהלת מחשב כדי לספק את חווית הנסיעה הטובה ביותר והחסכונית ביותר שניתן.  נכון, לא מדובר כאן ברכב ביצועים ספורטיבי, אבל יש לקרניבל בהחלט את העוצמה הראויה כדי לשמור על קצב תנועה ראוי בכל כביש וכל מעלה שיש בישראל.

בנסיעה

קיה קרניבל החדש מציע חווית נסיעה נעימה ביותר, זאת בזכות שילוב של הפלטפורמה החדשה, השקעה רבה בבידוד רעשי הדרך, צמצום רעשי רוח וסילוק כמעט מוחלט של קולות מערכת ההנעה – בנסיעה תתקשו לנחש האם בחזית פועם מנוע בנזין או דיזל. בנוסף, מערכת המתלים המתקדמת, מכוילת לבודד את הנוסעים ולספק איכות נסיעה ברמה הגבוהה ביותר וזו מצטרפת למושבים מרופדי עור ובעלי טווח הזחה גדול.

יכולת תמרון נהדרת, אפילו שהממדים נדיבים, מאפשרת תנועה עירונית קלילה, למצלמות וחיישני החניה – ערך מוסף רב. מחוץ לעיר, היכולת לכסות קילומטרים רבים בנוחות רבה ועם צריכת דלק הגיונית היא מהטובות שפגשנו בשוק הרכב בישראל.

הדור החדש של קיה קרניבל מביא את ה"מיניוואן" לזמנים המודרניים. כבר לא פשרה של מי שצריך להסיע משפחה ברוכת ילדים, אלא בחירה שהיא ראשית כל איכותית, מאובזרת בעושר, רלוונטית לשוק הישראלי ומציעה שורה ארוכה של יתרונות יחסיים שקשה להתעלם מהם

קיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד