כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
במהלך ביקור

ניצולת השואה בת ה-92 בקשה לפעול להשבת החטופים

במהלך ביקור סגה"ש אורי מקלב במשרדי הרשות לניצולי השואה בחיפה: ניצולת השואה בת 92 בקשה לפעול להשבת החטופים. "קחו אותי במקום הילדים האלה, אני רוצה שיהיה רק שקט כאן בארץ" אמרה הניצולה לסגן השר הממונה אורי מקלב שסייר במקום יחד עם הנהלת הרשות לניצולי השואה

ניצולת השואה בת ה-92 בקשה לפעול להשבת החטופים
סגן השר אורי מקלב צילום: באדיבות המצלם

סגן השר אורי מקלב ביקר במשרדי הרשות לניצולי השואה בעיר חיפה הממונים על כל אזור הצפון, במהלך הביקור פנתה ניצולת שואה כבת 92 אל סגה"ש הממונה אורי מקלב וביקשה לזרז עסקת חטופים במהרה, "הלוואי שישחררו את השבויים, אני הייתי הולכת במקום הילדים האלו, אני מבקשת רק שיהיה לנו שקט במדינה".

אורי מקלב סגן השר הממונה אמר כי "העם היהודי יודע לאורך כל ההיסטוריה שלו ובגלל כל מה שעבר להיות חזק, להתגבר על הקשיים זה היה החוזק של העם היהודי לאורך כל הדורות. ואני מקווה שנוכל באמת להיפגש גם בתקופות טובות ורגועות יותר".

סגה"ש מקלב ביקר יחד עם צמרת הנהלת הרשות לניצולי השואה בחדרי מיצוי הזכויות לניצולים ועמד על האופן בו מתקבלות ההחלטות בוועדות הרפואיות של הרשות לניצולי השואה. סגה"ש מקלב נפגש עם הניצולים ושוחח עימהם בכדי לדעת את צרכיהם באופן ישיר ובלתי אמצעי.

מאז תחילת המלחמה פתחו ברשות במבצע חסר תקדים במהלכו נפגשו עם כל ניצול וניצול החיי בארץ, מדובר על מעל למאה אלף ניצולי שואה שנציגי הרשות לניצולי השואה נפגשו עימהם בכדי לוודא כי שלומם תקין בימים אלו ככל הניתן.

שואה ניצולי שואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד