י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ירי בחצות לילה - בהר נוף המבוהלת

הסיוט חזר לתושבי הר נוף: בחצות נשמעו יריות בשכונה • לאחר בדיקה התברר - מדובר בזיקוקים • וידאו ותמונות

ירי בחצות לילה -  בהר נוף המבוהלת


בהלה בהר נוף: הלילה (ד) בחצות, נשמעו קולות ירי ברחובות שאולזון ואגסי בשכונה הירושלמית שלפני חודש וחצי התמודדה עם פיגוע אכזרי שגבה את חייהם של ארבעה מתושביה.

בשעה 00:01, התקבלו דיווחים רבים במשטרה ובארגוני ההצלה, על רעש של ירי בשכונת הר נוף בירושלים. כוחות גדולים של משטרה, החובש הר נוף ומד"א הוזעקו למקום והחלו לבצע סריקות.

התברר כי כמה אנשים שלא חשבו (או שכן), החליטו להדליק זיקוקין להנאתם - ולבהלתם של תושבי השכונה.

"המון קריאות הגיעו למוקד הארגון", מציין אליהו אליוביץ, דובר 'החובש הר נוף', "הרגענו אותם והסברנו כי מדובר בזיקוקים ואין צורך לדאוג".



כזכור, לפני כחודש וחצי, בבוקרו של יום כ"ה חשוון, הגיעו שני מרצחים לשכונת הר נוף כשהם חמושים באקדחים, בגרזן ובסכין קצבים. הם החנו את רכבם סמוך לבית הכנסת של קהילת בני תורה והמתינו לכניסת מתפללים לבית הכנסת.

בשעה 6:55 בבוקר, במהלך תפילת שחרית, נכנסו לבית הכנסת והחלו לתקוף את המתפללים שסיימו את תפילת שמונה עשרה, רצחו ארבעה מתפללים ופצעו שמונה. הנרצחים הם: הרב משה טברסקי, הרב אריה קופינסקי (43), הרב אברהם שמואל גולדברג (68) והרב קלמן לוין הי"ד.

בשעה 7:08 הגיעו למקום שני שוטרי תנועה שפעלו בסמוך ולאחריהם גם קצין בדרגת רב-פקד מיחידת זיהוי פלילי. המחבלים פרצו מבית הכנסת לעבר השוטרים. בקרב היריות נהרג אחד משוטרי התנועה, זידאן סיף, וחברו נפצע, וכן נהרגו שני המחבלים השפלים.











הר נוף ירי זיקוקים בהלה חצות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד