כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

הם המציאו את הז'אנר: ה'מייבין' ולהקת דני אבידני

טור ביקורת המוזיקה: להקת דני אבידני ותזמורתו מובילה בגאון את הענף, ומיוצגת על ידי המשרד החזק בתחום • המנהל המוזיקלי מכהן גם כקלידן ומוביל תיאום חלק וללא פשרות עם הגיטריסט המוכשר והמתופף הנודע, שכבר הופיע מעל כל במה בישראל • מה סוד קסמו של הסאונד? • וכיצד נשמרת ההרמוניה?

צילום: מורן כהן
צילום: מורן כהן

שבוע שעבר התייחסנו מעל גבי במה זו ללהקה יחסית חדשה שהצליחה מאוד, השבוע - בסיבוב חד של 180 מעלות - נתמקד בלהקת הליווי הכי חזקה בענף החתונות, להקה וותיקה יחסית ובעלת שם...

דני אבידני ותזמורתו זה השם. בעצם, רוב מוזיקת החתונות בלהקות המוכרות היום נשענת על הבסיס שאותו יצרו דני ולהקתו, סוג של סגנון מוזיקלי חדש שהומצא על ידם.

הלהקה מורכבת בעיקרה משלשה נגנים - קלידן, מתופף וגיטריסט, הם מיוצגים תחת המשרד הכי מצליח בתחום, "ישראל לובין הפקות", והם לא מפסיקים לעבוד בשל הביקוש הנמצא בשיא.

ה'מייבין' יצא לאולמות השמחות כדי לבדוק מה קורה בשטח...

נתחיל בקלידן והמנהל המוזיקלי דני אבידני, עליו אפשר לומר ש'הוא זאת הלהקה', הוא האדם שהביא את הסגנון המיוחד הזה, הוא המעבד והיוצר ובעצם הכל, אבל מעל כל זה מדובר בקלידן ענק, מקצוען ברמה לא מוכרת וגאון בעיבודים שאותם הוא יוצר, והכל מתנהל בקלילות ובטבעיות, ללא מקל ניצוח או ספרי תווים, הכל נמצא בראשם של הנגנים, שחוזרים שעות על גבי שעות יחד בחדרי חזרות, והאפקט מורגש באירוע, כשהתיאום 'בא להם טבעי' בדיוק מעורר השתאות.

חוליה חשובה נוספת בלהקה הוא כמובן הגיטריסט אריאל אהרן. מדובר באחד הנגנים הטובים בתחום. כשהוא לוקח סולו הכל נעצר, כולם מרותקים אליו. מצד אחד אהרן מנגן נקי ומסודר ומצד שני נגינתו מלאה הרמוניה. והנה סוד קטן מאחורי הקלעים: כל מה שנראה לכם כאילתור, מתבצע אחרי ניסיונות חוזרים ונשנים וחזרות רבות, שום דבר לא יפתיע אותו ואף אחד לא יתפוס אותו לא מוכן.

אחרון חביב הוא המתופף הידוע של הלהקה - ברק בן צור. מתופף שכל אמן מכובד בארצינו כבר עבד איתו. חביב כבר הופיע מעל כל במה אפשרית, ולמרות מעמדו החליט להצטרף ללהקה הזאת, בה הוא ממצה את עצמו, מנגן מדוייק ומקצועי עם יכולות מעוררות השתאות שמתאימות בדיוק ללהקת שפיצים שכזו.

על כל אלה נוסיף את הסאונד המשובח של הלהקה, עליו אחראי אליהו עטיה, סאונד ברמה של להקות בינלאומיות, נעים לאוזן השומע ומצד שני גם רמת דציבלים מותאמת לצעירים הרוקדים, פשוט
מושלם.

כל אלה יחד יוצרים הרמוניה יפהפיה עם עיבודים לא שגרתיים, תוך כדי תיאום נפלא על כל תו, יחד הם יוצרים המון שמחה וקצב ברחבת הריקודים.

כפי שכבר נכתב למעלה, ייצוג הלהקה הזו שייך למשרד החזק ביותר בנישה. אז עכשיו קחו את כל האיכות והשלמות - יחד עם מנוע הדחיפה החזק של ישראל לובין, והנה לנו להקה שעובדת יום יום ובצדק... שאפו!
מוזיקה ביקורת אבידני תזמורת קידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד