י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הוסר השלט

עקב תמיכה בחמאס: אילת השעתה הסכם עם עיר מדרום אפריקה

ראש עיריית אילת השעה כל שיתוף פעולה עם העיר דרבן שבדרום אפריקה. ההחלטה הגיעה על רקע הזדהות עם האויבים האכזריים שלנו והצהרותיו האנטישמיות של נשיא דרום אפריקה

עקב תמיכה בחמאס: אילת השעתה הסכם עם עיר מדרום אפריקה
הסרת השלט צילום: עיריית אילת

בצל המלחמה ועל רקע הזדהות עם אויבי ישראל, השעה ראש העירייה – אלי לנקרי את הסכם "ערים תאומות" וכפועל יוצא מכך כל שיתוף פעולה עם העיר דרבן שבדרום אפריקה. במסגרת זו הוסר שם העיר משלט ערים תאומות הממוקם במרכז התיירות. במקביל הנחה ראש העירייה את ועדת שמות רחובות גם להסיר את שם הרחוב הקרוי על שם העיר דרבן באזור התיירות.

במכתב ששיגר ראש העירייה לראש עיריית דרבן ציין ראש העירייה, כי העיר אילת משעה את הסכם "ערים תאומות" שנחתם איתה בשנת 1976 וכל שיתוף פעולה, זאת על רקע הזדהות עם האויבים האכזריים שלנו והצהרותיו האנטישמיות של נשיא דרום אפריקה כלפי מדינת ישראל כולל הוצאת הדיפלומטים שלה מישראל.

"הסכם ערים תאומות המסמל ידידות, סולידיות וקשרי חברות בין הערים, הופר דווקא בשעתנו הקשה ואנו חווים ביטול של עקרונות אלו, מצד מי שאמורה להיות ידידתנו" אמר ראש העירייה וציין, כי אילת לא תקיים קשרים מכל סוג שהוא עם תומכי טרור ואנטישמים.

ראוי לציין, כי בצל המלחמה שלחו רוב הערים התאומות חיזוק לאילת ולישראל כראוי ביחסי תאומות וידידות כולל סיקור אוהד בתקשורת הזרה. בלטה במיוחד העיר קאמן בגרמניה שהציעה גם סיוע.

חמאס אילת מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד