כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
במסר למשפחות החטופים

ח"כ רוט: "האחדות ושיתוף הפעולה יביאו להחזרת החטופים"

בישיבה מיוחדת במליאת הכנסת למען החטופים בהשתתפות ראש הממשלה נאם סגן יושב ראש הכנסת ח"כ משה רוט בשם סיעת יהדות התורה ● "בתלמודי התורה ובבתי הספר מתחילים הילדים והילדות את יומם בפרק תהילים ובתפילה להחזרת החטופים במהרה", אמר ח"כ רוט

ח"כ רוט: "האחדות ושיתוף הפעולה יביאו להחזרת החטופים"
ח"כ משה רוט צילום: באדיבות המצלם

דיון מליאה מיוחד התקיים היום (שני) בכנסת למען החטופים בנוכחות עשרות בני משפחות של חטופים שישבו ביציע, משתתפים בין היתר ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה והשר בני גנץ.

מטעם סיעת יהדות התורה עלה לנאום סגן יו"ר הכנסת ח"כ משה רוט. את דבריו פתח ח"כ רוט בדברי הרמב"ם על חשיבות מצוות פדיון שבויים וביחס של קהילות ישראל לאורך כל הדורות לערך פדיון שבויים שהיה בראש מעייני המנהיגים והציבור כולו.

בהמשך התייחס לשותפות המלאה של הציבור החרדי וציין כי "בכל בוקר בתלמודי התורה ובבתי ספר מתחילים הילדים והילדות את יומם בפרק תהילים ובתפילה "אחינו כל בית ישראל הנתונים בצרה ובשביה... המקום ירחם עליהם ויוציאם מצרה לרווחה ומאפילה לאורה ומשעבוד לגאולה".

ח"כ רוט הוסיף כי כל השבויים נמצאים לנגד עיניהם של כל חברי הכנסת מסיעת יהדות התורה ומשאר הסיעות. בדבריו ציין את השבוי המבוגר שלמה מנצור ואת התינוק כפיר ביבס. "אנחנו ממתינים בכיליון עיניים שישובו כבר הביתה", אמר.

בפניה למשפחות אמר ח"כ רוט כי כל העם איתם וזו נקודת אור חשובה. "אחדות זו קורעת את השמים ובוקעת חומות. אנא תשמרו על האחדות ושיתוף הפעולה עם הממשלה והצבא. אחדותנו היא האסטרטגיה הבלעדית לעורר את בעלי ההשפעה בעולם למצוקת השבויים".

את דבריו סיים בפניה בשפה האנגלית לאזרחי העולם שדורשים הפסקת אש: "גם אנחנו רוצים הפסקת אש. כל מה שאנחנו דורשים זה מיגור האיום הקיומי והחזרת כל השבויים, או אז אכן תקבלו הפסקת אש לאורך זמן". ח"כ רוט סיים את דבריו בקריאה באנגלית "שלח את עמי".

חטופים שחרור חטופים הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד