ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
מגבירים את האחדות

המיזם המרגש של אב ובנו למען החיילים ותושבי הדרום

אב ובנו מאשדוד יצאו במיזם פרטי מרגש לקירוב לבבות עם ישראל ומחבקים את החיילים ותושבי הדרום בשורת מעשים ופעילויות | אחד האירועים הגדולים - הכנסת ספר תורה ללוחמים

המיזם המרגש של אב ובנו למען החיילים ותושבי הדרום
הפעילות צילום: באדיבות המצלם

במסגרת יוזמה נפלאה של הפעיל החברתי ר' אלי כהן ובנו אורי דוד מאשדוד שמתחילת המלחמה חשו צורך להתגייס לטובת הרמת המורל והקימו מיזם "מחבקים את החיילים ותושבי הדרום".

במסגרת המיזם מספר אלי כהן: "הגעתי יחד עם בני היקר אורי דוד כהן, צעיר נמרץ בגיל 17 לכל ערי הדרום עם ניידת השמחה לשמח ולעודד את תושבי הדרום עם שירי עם ישראל חי וחלוקת הפתעות לילדים. בנוסף הגענו לבסיסים ולשטחי כינוס לשמח את החיילים בערבי הווי "על האש" ואומנים שהגיעו לשמוח עם החיילים".

עוד הוא מספר: "אנחנו מחלקים ציציות, תהילים וזוגות תפילין לחזק את הצד הרוחני וב"ה זו התרגשות גדולה. בחג החנוכה זכינו לשמח את לוחמי גדוד מלר 9206 שיצאו מעזה לאזור מגן שבעוטף להשתתף בהכנסת תורה נדבת ליאור וארז ממרוד לע"נ אברהם ממרוד בן יוסף ז"ל ביוזמת והשתדלות מני אסייג הי"ו".

תחילה התקיים מעמד מרגש של כתיבת האותיות בהשתתפות המג"ד. לאחר מכן התקיימה תהלוכה לכבודה של תורה בליווי רכב מפואר ומעגלי שמחה בהשתתפות החיילים. החיילים נהנו מסעודת מצווה מפוארת "על האש" ועוד פינוקים תרומת משפחת כהן. בסיום חולק לחיילים שי מזכרת מהמעמד מחזיק מפתחות עם תפילה לשלום חיילי צה"ל.

בנוסף מספר כהן: "אנחנו מגיעים למשפחות בהם האבא גוייס למילואים ומפנקים את הילדים בהפתעה מתוקה ונוסח תפילה לשמירה לחיילים וכוחות הבטחון. מתוך תקווה שנמשיך לשמור על האחדות בעם ישראל ובע"ה ננצח!".

 

מלחמת חרבות ברזל חיילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד