כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
התמונה האחרונה

ב.ד.ה. אברך נהרג בעזה; השאיר אלמנה ויתום

אבל כבד ביישוב יצהר עם הידיעה על נפילתו של האברך יהונתן לובר הי"ד, בן 25 אב ליתום בן עשרה חודשים בלבד. אביו ספד לו הערב וביקש: "אנא יום אחד של אחדות ודיבורים טובים. יהונתן כל כך יהיה שמח למעלה" | בתמונה האחרונה שלו הוא נראה שוקד על תלמודו ברגע של הפוגה

ב.ד.ה. אברך נהרג בעזה; השאיר אלמנה ויתום
הק' יהונתן לובר הי"ד צילום: באדיבות המשפחה | עיבוד: בחדרי חרדים

היישוב יצהר מודיע הערב (שני) על נפילתו בקרב בעזה של הלוחם יהונתן לובר הי"ד, בן 25, תושב יצהר, אברך בישיבת 'רועה ישראל' של הרב דוד דודקביץ ורכז שכבת נוער צעירים ביישוב. הותיר אלמנה ויתום בן עשרה חודשים. 

האב חגי לובר כתב הערב: "מתוך עוצמה גדולה של עם ישראל כולו ומתוך הבנת השעה הגדולה בה עם ישראל משמיד את הרוע הצרוף מהעולם, לצד צער אישי עמוק בתהומות הכאב. אנו מודיעים על נפילת בנינו היקר והאהוב יהונתן לובר הי"ד".

עוד הוסיף האב וכתב: "בשם עם ישראל כולו אנו גאים בו ומודים לו על שהיה שותף במחיקת הרע בעולם ובהשמדת אוייבינו. אין בליבנו על הקדוש ברוך הוא, אין בליבנו על ממשלת ישראל, אין בליבינו על צה"ל וההחלטות של מפקדיו בשטח", הצדיק עליו את הדין.

התמונה האחרונה: שוקד על תלמודו. 

"אנחנו מחבקים את כל עם ישראל ומבקשים מהתקשורת ומכל אחד בעם שלנו אנא, יום אחד של אחדות לעילוי נשמתו אנא אל תכתבו ואל תשדרו שום דבר של מחלוקת, אנא, דברו טוב הבליטו את הטוב במקבלי ההחלטות ובעם הנפלא שלנו שיהונתן היה גאה להלחם בשבילו".

"אנא יום אחד של אחדות ודיבורים טובים. יהונתן כל כך יהיה שמח למעלה מי יתן ונזכה לניצחון שלם ומהיר ולהחזרת חטופינו האהובים שיונתן כל כך קיווה והתפלל שיחזרו. אמן". כך האב חגי.

בתיעוד שצירף האב, נראית האלמנה והיתום מביטים בתמונתו של יהונתן, שעתיים לפני שנהרג ברצועת עזה. בתמונה האחרונה לחייו נראה המנוח הי"ד שוקד על תלמודו ברגע של הפוגה אי שם בתוך הרצועה.

פרטים על מועד הלוויה בהמשך.

חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד