ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
הם שונאים גם את ארה"ב

פרופסורית אנטי-ישראלית קיצונית קוראת להשמיד את אמריקה

פרופסורית לאמנויות ליברליות באוניברסיטת מינסוטה קראה לאנשים "לפרק" ו"לעשות דה-קולוניזציה" של אמריקה במהלך אירוע פרו-פלסטיני. היא אמרה כי ארה"ב היא "אימפריית הטורפים הגדולה ביותר שהתקיימה אי פעם"

פרופסורית אנטי-ישראלית קיצונית קוראת להשמיד את אמריקה
שגריר ארה''ב בקיבוץ בארי צילום: צילום מסך

באירוע על מלחמת חרבות ברזל שהתמקד בסכסוך ישראל-חמאס, פרופסור לאמנויות ליברליות מאוניברסיטת מינסוטה, מלאני יאזי, דגלה בפירוק אמריקה. בנאומה, יאזי עשתה השוואה בין ארה"ב לישראל, ואמרה, "וכמובן, ארה"ב משקיעה את הכיבוש הישראלי של אדמה פלסטינית. הם אותו דבר, באמת".

יאזי אמרה שאנשים חייבים לפעול לדה-קולוניזציה של ארה"ב, ותייגה את ארה"ב כ"אימפריית הטורפים הגדולה ביותר שהתקיימה אי פעם" ואמרה שארה"ב חייבת לסגת מאזורים גלובליים שונים, כולל "פלסטין" ו"אי הצבים" - מונח המשמש ילידים מסוימים, שבטים אמריקאים בצפון אמריקה.

דה קולוניזציה הוא תהליך שהחל לאחר מלחמת העולם השנייה והוביל לעצמאות קולוניות ושטחי חסות של מדינות אירופה באסיה ובאפריקה, כמו גם הים הקריבי ואיים באוקיינוס השקט.

"המטרה היא לפרק את פרויקט המתנחלים שזה ארצות הברית למען החופש והעתיד של כל החיים על הפלנטה הזו", אמרה.

על פיגועי חמאס ב-7 באוקטובר, אמרה יאזי: "זהו מאבק צודק והוא כל כך חזק שהוא שינה את העולם כולו. העולם כולו השתנה. ידעתי את זה ברגע שזה קרה ששום דבר לעולם לא יחזור להיות אותו הדבר".

"ואנחנו צריכים להישען על העובדה שהמתנחלים (תושבי הדרום) מפחדים" אמרה וצחקה בזמן שדיברה. "להתחיל להפחיד אותם ולגרום להם להרגיש לא בנוח!"

היא שיגרה מסר ל"קרובי משפחה פלסטינים" ואמרה כי "בנוסף לסולידריות ולדברים שאנו עשויים לעשות, בעלי הסמכות המוסרית כעם המקורי של האדמות הללו, לדחוק את פרויקט המתנחלים האלים שהוא ארצות הברית".

חמאס ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד