י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קרא לרצח ישראלים

יוסי דגן זועם: "מדוע לא עצרו ג'יבריל רג'וב?"

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הגיש תלונה במשטרה כנגד בכיר הרשות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב, לאחר שבמשך שבועיים לא נעצר ולא נחקר על אף שהצדיק את טבח ה 7 באוקטובר וקרא לרצוח יהודים גם ביו"ש. יוסי דגן אמר בזעם: "דמנו אינו הפקר! יש לעצור כל מי שקורא לרצח ישראלים"

יוסי דגן זועם: "מדוע לא עצרו ג'יבריל רג'וב?"
ג'יבריל רג'וב צילום: Flash90

שבועיים לאחר שבכיר הרשות הפלסטינית גיבריל רגוב, קרא בראיון לתקשורת המצרית לרצוח ישראלים ביו"ש כפי שנעשה בטבח ה 7.10 בעוטף עזה, ועל אף שראש מועצת שומרון קרא לעצור אותו באשמת הסתה לטרור, טרם נעשה דבר. בתגובה לכך הגיש ראש מועצת שומרון דגן תלונה במשטרה כנגד רג'וב, על דברי ההסתה החמורים שלו, והסכנה הצפויה מכך שמדובר באדם שמעורב בהפעלת המחבלים ברשות, מה שמכונה "מנגנוני הביטחון של הרשות", שיש לו השפעה ציבורית ויכולת להנעה של מחבלים חמושים לרצוח יהודים.

ג'יבריל רג'וב הוא בכיר ברשות הפלסטינית, מכהן גם כמזכיר הוועד המרכזי של תנועת פת"ח והוגדר כפרטנר לשלום ומסומן כאחד היורשים הפוטנציאלים את אבו מאזן. הוא גם "כוכב" בקמפיין הפארטנרים של יוזמת ג'נבה. רג'וב נושא גם בתפקיד יו"ר התאחדות הכדורגל הפלסטינית

רג'וב הצדיק בראיון בערוץ טלוויזיה מצרי את הטבח המזעזע של השביעי באוקטובר, ואמר כי טבח דומה יתרחש בישובים היהודים ביו"ש. בעקבות דבריו דגן דרש לעצור אותו, וכעת גם הגיש נגדו תלונה במשטרה. כעת הוא פונה אל גורמי מערכת הביטחון בשאלה מדוע שום הליך אכיפה לא בוצע, לא מעצר או חקירה.

לדברי דגן מדובר באירוע חמור ביותר, "לא יכול להיות שדמם של המתיישבים ביהודה ושומרון יהיה הפקר. דבריו של הטרוריסט הנאצי רג'וב הם חמורים מאין כמותם, אם משטרת ישראל ידעה לעצור שחקנית קולנוע שצייצה נגד ישראל יחד עם עוד אלפי פלסטינים ותומכי טרור נוספים ביו"ש, אין סיבה שמשטרת ישראל לא תגדע את ראש הנחש ותעצור בפנים את המנהיג שלהם שקורא בפנים גלויות לרצח ישראלים. הגיע הזמן שנלמד מטעויות העבר. הקץ להכלת הטרור. אני דורש לעצור את רג'וב מיידית".

כזכור, רג'וב אמר בראיון לטלוויזיה המצרית: "אירועי ה 7 באוקטובר היו תגובה טבעית לדיכוי", והוסיף כי: "מי שאחראי להתפרצות הזאת הוא הכיבוש ופשעיו, ההתפרצות הייתה חלק ממלחמת ההגנה הפלסטינית, וההתפרצות הבאה תתרחש בגדה". רג'וב גם נשאל בראיון האם האירועים בעזה יובילו לסיום הפילוג הפלסטיני והשיב: "חמאס הוא חלק בלתי נפרד מהמרקם הפוליטי. המערכה הנוכחית היא תחילת האחדות במטרה להקים מדינה פלסטינית על כל השטחים הפלסטינים".

פלסטינים הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד