כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הצעה מיוחדת

מרהיב: כך יראה המיזם החדשני בגבעת זאב

חברת היזמות והנדל"ן 'גרין פארק' בהצעה מיוחדת ומשתלמת במיוחד: כל מי שיש לו אורך רוח בהווה – עתיד ליהנות מעסקה משתלמת תוך מספר שנים • צפו בהדמיית דירות הפאר

מרהיב: כך יראה המיזם החדשני בגבעת זאב
חדר פאר צילום: יח"צ

מאז שנוסדה גבעת זאב בשנת 1983 היא התפתחה בקצב שאיש לא דימיין. העשור האחרון מתאפיין בצמיחה משמעותית בעיקר של פרויקטים נדל"ניים, בעקבות ביקוש, בין היתר מתושבי חו"ל שרצו לעשות עלייה או לרכוש דירות בארץ הקודש, כשהם מחפשים את הקרבה לירושלים, לצד תנאים של מועצה מקומית שדואגת באופן אישי לתושביה.

לחצו כאן ונצלו את הזדמנות הנדל"ן בגבעת זאב>>>

גבעת זאב מתאפיינת בדאגה עד לרזולוציות הקטנות, שהתושבים בעצמם לא חשבו לבקש. כל מי שייכנס לעיר יבחין מיד שמדובר במקום מטופח ושמור ללא רבב. מתוך יותר מ- 20 אלף תושבים, כ- 78.8% הנם מתחת לגיל 45. כמו כן גידול האוכלוסייה עומד על 5.7% בשנה. אלו מעידים יותר מכל כי זו הבחירה המושלמת לכל המחפשים להתגורר במקום שהוא בית. השכונות שנבנו בשנים האחרונות מאכלסות בעיקר ציבור חרדי, כמו שכונת אגן האיילות ורמת גבעת זאב, שמאוכלסת בעיקר על ידי חרדים במעמד סוציו אקונומי גבוה.

למעבר לסיור וירטואלי בדירה, לחצו כאן>>>


פרויקט עתידני בגבעת זאב • יח"צ

משרד השיכון סימן את גבעת זאב כאזור עדיפות לאומי א' כאשר מחיר ממוצע לדירת 4 חדרים עומד כיום על 2,580,000 ₪. בעשור האחרון נרשמה עלייה משמעותית במחירי הדירות במקום ונוצר מחסור בדירות חדשות לצד ביקושים גדולים. מספר פרויקטים שנמצאים בהקמה בימים אלו, עתידים לתת מענה חלקי למחסור המדובר, אך הקרקעות במקום הולכות ואוזלות. כאשר יסיימו למצות את הבנייה במקום – לא תהיה הזדמנות נוספת. לכן ראש המועצה מפעיל משאבים גדולים במטרה לסייע לאישורים סופיים של הקרקעות האחרונות שנותרו בעיר. 

גם נושא התשתיות עובר התפתחות מואצת, במטרה לאפשר כר נוח ונרחב עבור הפרויקטים הגדולים שמתוכננים לשנים הקרובות. בין מאות תוכניות עתידיות, כביש הרכס + הכנסת כביש 4361 לתחום הרשות וכן כביש מכבים – אלו עתידים להפוך את גבעת זאב לאטרקטיבית ונגישה אף יותר מהיום.

על רקע הצורך המשמעותי בעיקר בתקופה זו, להשקיע במקום בטוח ומתוך הבנה שלאחר המלחמה נתמודד עם עליות מחירים משמעותיות אף יותר מהיום, מאפשרת חברת היזמות והנדל"ן 'גרין פארק' בהצעה מיוחדת של רכישת יחידת קרקע וזכות לדירה בפרויקט 'נוף הגבעה' בסכום של טרום שיווק -140,000 ₪ בלבד במעמד החתימה. מדובר בפרויקט בניה יוקרתי שעתיד להיבנות בשטח הסמוך לשכונת אגן האיילות ולשכונות החדשות בגבעת זאב, בצמוד למוסדות התורה והקהילה ומול נופי ירושלים הקסומים, כמו גם בסמיכות לכביש 443 המעניק גישה מהירה לאזור המרכז. הקרקע המדוברת נמצאת כעת בהליך רישום סופי, ע"י עורך הדין הנאמן לעסקה. עורכי הדין, קרמר דניאל ושחר אהרוני, מנהלים את רישומי הבעלות כנאמן עד להעברתם לטאבו. עו"ד דניאל קרמר (סגן אלוף במיל') מתמחה בדיני מקרקעין החלים ביהודה ושומרון ובכלל זה, התמחות ייחודית בחוקי תכנון ובנייה ושלטון מקומי באזור.

למעשה, כל מי שיש בו אורך רוח, יכול לעשות כעת את עסקת חייו. בשלב רישום הקרקע בטאבו נדרשים הרוכשים להשלים את יתרת הסכום סך של 360,000 אלף ₪ בלבד. באופן הזה, ניתן להבטיח כבר עכשיו זכות לדירה בשכונה המבוקשת במחיר נמוך. על פי ההערכות, צפי החיסכון לדירה בעסקה זו עומד על כמיליון שקלים.

השאירו פרטים ותנצלו את ההזדמנות האחרונה>>>

גבעת זאב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!