כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
מחוות מרגשת

קידוש השם: חרדים תרמו אמבולנס לישוב דרוזי

משלחת נגידים חרדים מארה"ב ביקרה בכפר פקיעין, שם מתגוררים בני המגזר הדרוזי כדי לנחם משפחת חייל דרוזי שנפל בעזה. המשלחת שמעה שאין אמבולנס בכפר, והחליטה לתרום אמבולנס לזכרו של הקצין ג'מאל עבאס. עלות האמבולנס מעל 150 אלף דולרים

קידוש השם: חרדים תרמו אמבולנס לישוב דרוזי
הביקור המרגש בפקיעין צילום: שלומי כהן

משלחת נגידים מעמותת "כלל ישראל - ביחד ננצח" הגיעה לניחום אבלים אצל משפחה מהמגזר הדרוזי, שאחד מבניה נפל ברצועת עזה. משפחתו של החייל ג'מאל עבאס מפקיעין שהיה מפקד פלוגה בגדוד 101 מחטיבת הצנחנים ונפל ב-18 לנובמבר בעזה.

החייל שנפל שירת בתפקידים חשובים, גם אביו וסבו של החייל שרתו בצה"ל עשרות שנים בדרגות גבוהות. משפחה שאוהבת מאד את ישראל, ומחנכת על אהבת הארץ והזולת.

משלחת הנגידים מארה"ב מאד התרשמה והתרגשה מהמשפחה בכפר פקיעין, שם מתגוררים בני המגזר הדרוזי. ושמעה שאין אמבולנס בכפר, המשפחה החליטה לתרום אמבולנס עם כל האבזורים לזכרו של ג'מאל הגיבור. וכך להנציח את שמו בצורה מעוררת השראה וכבוד.

עלות האמבולנס מעל 150 אלף דולר, המחיר לא הרתיע את המשלחת בראשות איש החסד שי גראוכר, ובעוד כמה ימים יחנכו בפקיעין את האמבולנס החדש, בביקור עצמו נכח ראש אכ"א, האלוף יניב עשור, כולל חיילים רבים, הסבא בן ה-84 סיפר שכל חייו חינך את בנו ואת נכדיו לאהוב את המדינה, והמגזר הדרוזי הוא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל.

 

דרוזים שי גראוכר חמאס ארצות הברית מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד