י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
אסון שני למשפחה

שי שמריז הי"ד: "תמיד עם חיוך נבוך, כמו בתמונה"

בן דוד שני של שי הוא אלון שמריז ז"ל שנורה בשוגג ע"י חיילי צה"ל לפני כשבוע וחצי | שי הוא ההרוג ה-14 מהמכינה בעלי במסגרת מלחמת "חרבות ברזל"

שי שמריז הי"ד: "תמיד עם חיוך נבוך, כמו בתמונה"
שי שמריז הי"ד צילום: דובר צה"ל

שי שמריז הי"ד בן 26 ממרכז שפירא נהרג בהתקלות מול מחבלים בדארג' תופאח, כך הותר לפרסום הערב (שלישי).  דארג' תופאח הינו המעוז האחרון של חמאס בצפון הרצועה. אביו של שי, שאול, הוא בן דוד של אבי שמריז שבנו אלון ז"ל נורה בשוגג ע"י חיילי צה"ל לפני כשבוע וחצי. שי הי״ד הוא ההרוג ה-14 מהמכינה בעלי במסגרת מלחמת חרבות ברזל.

יעקב, חברו של שי, הספיד אותו ואמר: "יא רציני אחד. בתחילת התקופה שלי בבסיס, אתה וחבריך כבר הייתם לוחמים ותיקים, אבל מהר התחברנו. הייתה זו אחוות הדתים שחיברה בינינו. הייתם צוות של דוסים. אהבתי את הדיבורים שהיו לנו עם משה ודביר. הייתם עוד נקודה של אור בשבילי. אני זוכר את טורניר הפינג פונג שעשינו בכפר נופש באשקלון. הזיכרונות דקים, המפגשים קצרים, אבל זו הייתה תקופה שחיינו באותם שבילים, אכלנו מאותן צלחות ושתינו קפה ביחד בזולות. היית בחור עדין ושקט, רציני ויסודי, ותמיד עם חיוך נבוך, כמו בתמונה. עוד אח שלנו יורד אל הקבר, אחרי שנלחם בגבורה בשבילנו. יהי זכרך ברוך, שמריז".

עם פרוץ המלחמה אמר שי ללוחמיו כי "בכל דור ודור, היו את האנשים שקמו ואמרו הנני, אנחנו המגן של העם הזה. יש לנו היום זכות להיות לוחמים בשעת משבר, בשעת מבחן. הרגעים האלה הם רגעים קשים לעם ישראל, והם קשים מאוד. החבורה הזאת שעומדת כאן היא המגן של עם ישראל ומי שיעז לפגוע במדינה שלנו, בעם שלנו, הולך לשלם על זה ובגדול. כל מי שיעז להרים את הראש יתחרט על זה".

לפני שלושה שבוועות הגיב לפוסט בו נכתב על נפילתו של לירון שניר הי"ד וכתב כי היה " "אישיות גדולה מאד. הכרתי אותו לדקה במהלך החודשים האחרונים. הוא באמת מוכשר וערכי בצורה יוצאת דופן".

חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד