י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
הלוויתו מחר

שאול גרינגליק הי"ד: "בחייך הקצרים הספקת למצות כל רגע"

ראש עיריית רעננה: "מטובי בניה של העיר. אין נחמה על האובדן. כולנו מחבקים את המשפחה ומלווים אותה בשעתה הקשה" | הלוויתו תיערך מחר בבית העלמין הצבאי בעיר

שאול גרינגליק הי"ד: "בחייך הקצרים הספקת למצות כל רגע"
שאול גרינגליק הי"ד צילום: באדיבות קשת)

הערב (שלישי) הותר לפרסום שמו של סרן (מיל') שאול גרינגליק הי"ד בן 26 מרעננה, לוחם בחטיבת הנח"ל שנהרג בהתקלות מול מחבלים ברובע העזתי, דארג' תופאח. הלוויתו תיערך מחר, ט״ו בטבת, 27 בדצמבר 2023, בשעה 13:00 בבית העלמין הצבאי ברעננה.

חוה זינגבוים, חברת המשפחה ספדה לו: "שאולי יקר שלנו. נפלת בקרב על הגנת המולדת שכל כך אהבת. גדלת אצלנו כמו בן. הטלפון שלי מלא תמונות שלך מאושר יחד עם המשפחה שלנו. קראת לי מאמא וקראתי לך אהוב שלי. כמה רגעי אושר ושמחה חלקנו. בחייך הקצרים הספקת למצות כל רגע. היו לך סדרי עדיפויות ברורים: המדינה, המשפחה והחברים היו בסדר עדיפויות ראשון. אתה הפנים היפות של הדור הצעיר שלנו. גאים בך שאול, גאים במשפחה שלך, לא נשכח אותך ואת חבריך הי"ד. רותי וצבי האהובים תנחומינו וצערנו".

מעיריית רעננה נמסר: "בלב שבור ובצער רב אנו מודיעים על נפילתו של בן העיר סרן (מיל') שאול גרינגליק, בקרב בצפון רצועת עזה. גרינגליק, קצין בגדוד 931, חטיבת הנחל, בן 26 במותו, גדל והתחנך בעיר, והינו בוגר ישיבת בני עקיבא בעיר. תושבי העיר נקראים להעניק כבוד אחרון לסרן (מיל') שאול גרינגליק בדרכו האחרונה, וללוות את מסלול מעבר ארונו בצידי הכביש עם דגלי ישראל. אנו משתתפים בצערה הגדול של המשפחה. יהי זכרו ברוך".

ראש העירייה, חיים ברוידא, אמר: "העיר רעננה מבכה את נפילתו בקרב של בן רעננה סרן שאול גרינגליק, מטובי בניה של העיר. אין נחמה על האובדן. כולנו מחבקים את המשפחה ומלווים אותה בשעתה הקשה".

ניר קריסטל, מועמד לראשות העיר רעננה שחבר ברשימה עם אביו של שאול הי"ד כתב: "הלב נשבר. יחד עם כל חבריי לרשימת 'רעננים' ובשם כל תושבי רעננה וכל בית ישראל, אנו מבכים מרה את מותו של גיבור ישראל, סרן במיל' שאול גרינגליק. שאול הוא בנו של חבר הרשימה צביקה גרינגליק, אשר בעבר כבר כיהן כחבר מועצת העיר. רעננה איבדה את אחד מטובי בניה. יהי זכרו ברוך לעד".

האומן עדן חסון ספד לו: "לא, אני לא רוצה להאמין. מה זה העולם הזה? איזה איש מדהים, שנון, זמר מעולה, זכיתי להכיר אותך מעט".

חייל נהרג עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד