כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

קריאה לשר התחבורה: טפל בכביש 71 המסוכן

ששוב ארעה תאונה קטלנית בקטע כביש אדום ומסוכן זה. בן 37 ובן 8 בלבד נהרגו. "אור ירוק": "כביש 71 הוא בין הכבישים המסוכנים ביותר בישראל ולכן על המדינה לעשות הכל בכדי למנוע בו תאונות ולהציל חיי אדם"

קריאה לשר התחבורה: טפל בכביש 71 המסוכן

בשבוע שעבר, שלח ראש מהמועצה האזורית גלבוע דני טער, מכתב פנייה לשר התחבורה ישראל כץ בדרישה להמשיך את פרויקט כביש 71 מצומת יששכר עד צומת בית השיטה.

אתה המכתב שיגר ראש המועצה לאחר ששוב ארעה תאונה קטלנית טראגית בקטע כביש אדום ומסוכן זה. ביום שני, 30 לדצמבר, מנשה כהן נהג רכב בן 37 ובנו אושרי כהן, בן 8 בלבד, נהרגו לאחר שהתנגשו חזיתית בכלי רכב נוסף, סמוך לבית השיטה.

במכתבו, מדגיש ראש המועצה את מסוכנותו של הכביש: "זו התאונה החמישית בקטע כביש זה, מה שמסמן את הכביש כאדום. מכאן נובעת הדחיפות והחשיבות להמשיך את הפרויקט עד צומת בית השיטה ובמיוחד לאור העובדה כי כבר מתבצעת עבודה רחבת היקף בכביש זה", כתב ראש המועצה לשר התחבורה.

על פי נתוני עמותת אור ירוק, בין השנים 2014-2005 נהרגו 30 בני אדם בתאונות דרכים בכביש 71 ויותר מ-950 איש נפצעו באותה תקופה, מתוכם 111 פצועים קשה.

עמותת אור ירוק: "כביש 71 הוא בין הכבישים המסוכנים ביותר בישראל הגובה מדי שנה מספר רב של קורבנות. ולכן על המדינה לעשות הכל בכדי למנוע בו תאונות ולהציל חיי אדם. יש לסלול נתיב נוסף בכביש, לבנות מפרדה קשיחה למניעת תאונות חזיתיות, להסדיר את הכניסות והיציאות מהיישובים ולהתקין תאורה לכל אורך הכביש - לטובת בטחון התושבים".
אור ירוק קטלנית כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד