כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תומכי טרור

מגישת חדשות פוטרה בגלל שתיית קפה סטארבקס

מגישת חדשות בטורקיה פוטרה בגלל שהשתמשה לשתות קפה עם ספל קפה של חברת סטארבקס הפרו-ישראלית. "החברה שלנו תמשיך לעמוד לצד תושבי עזה והעם הטורקי, ולהגן על רגשותיו"

מגישת חדשות פוטרה בגלל שתיית קפה סטארבקס
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

מגישת חדשות בטורקיה פוטרה בגלל שעלתה לשידור עם כוס עם סמל סטארבקס, הנחשבת ל"פרו-ישראלית" במדינה על רקע המלחמה בעזה, כך דיווח ערוץ הטלוויזיה הטורקי TGRT בו עבדה.

"בשידור החדשות של ערוץ הטלוויזיה מיום 24 בדצמבר 2023, המגישה מלטם גונאיי שהגישה את החדשות, החזיקה ספל קפה של חברת לסטארבקס. בהתאם לעקרונות שלנו, חל איסור מוחלט לפרסם באופן סמוי כל חברה. המגישה והמנהל שהפרו את זה פוטרו", נמסר בהודעת ערוץ הטלוויזיה. עוד נמסר, כי: "החברה שלנו תמשיך לעמוד לצד תושבי עזה והעם הטורקי, ולהגן על רגשותיו".

ברחבי טורקיה מתנהל קמפיין להחרמת מוצרים וחברות ישראליות התומכות בישראל, הפגנות נגד בתי הקפה של מקדונלדס וסטארבקס מתקיימות בטורקיה מאז ה-7 באוקטובר, אך עד כה הן לא הובילו לסגירת סניפים.

פעילי מפלגת הצדק והפיתוח השלטת של טורקיה ערכו הפגנות מחוץ לסניפי סטארבקס, ותפסו את כל המושבים באחד הסניפים במשך חצי שעה כאות מחאה. באוקטובר, חלונות סניף מקדונלדס ליד הקונסוליה הישראלית באיסטנבול נופצו.

חמאס אנטישמיות כוס קפה מלחמת חרבות ברזל טורקיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד