כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"אדונך החלש והרופס"

ינון מגל הגחיך את ראש הממשלה, הבן יצא למתקפה

"ינון, לא מביך אותך לדברר ללא הרף את המחדל? אתה לא מסוגל לבטא איזו עמדה עצמאית ולא דף מסרים?". כך עקץ גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה המנוח את ינון מגל שפרסם הקלטה של אביו בה הוא נשמע מלגלג על אזהרות הימין מפני פינוי גוש קטיף

ינון מגל הגחיך את ראש הממשלה, הבן יצא למתקפה
ינון מגל צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

איש התקשורת ינון מגל פרסם הקלטה של ראש הממשלה לשעבר וכתב: "אריק שרון מלגלג על אזהרות הימין לפני ההתנתקות: "האיראנים עם הסורים והחיזבאללה יפגיזו מצפון, החמאס ישתלט על עזה מדרום, מזל"טים מעל, מנהרות מתחת, איראן מאיימת...אני רוצה לצעוק: שקט. תהיו רגועים. יעשה כל אחד את המוטל עליו בתחום אחריותו. שקט! מעט שקט!". מגל הוסיף וכתב: "שרון קיבל שקט, אנחנו את כל השאר".

גלעד שרון, שהתמודד בפריימריז בליכוד והפסיד, הגיב לו במתקפה, "אם היה ראש ממשלה חזק ורציני כמו שרון, ולא כמו אדונך החלש והרופס, לא היינו מגיעים לקטסטרופה אליה הובילה קונספציית הפרוטקשן של נתניהו".

גלעד שרון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

עוד הוסיף שרון הבן וכתב: "זו תוצאה ישירה של 14 שנות חולשה של נתניהו, שלא רק הכיל את הטרור, אלא גם מימן אותו בסכומי עתק, ועוד סיפר לנו מעשיות על "החמאס המורתע".

לסיכום עקץ אישית, "ינון, לא מביך אותך לדברר ללא הרף את המחדל? אתה לא מסוגל לבטא איזו עמדה עצמאית ולא דף מסרים?". כך גלעד שרון בנו של ראש הממשלה המנוח הוגה ומוציא לפועל של תוכנית ההתנתקות.

ינון מגל תוכנית ההתנתקות גוש קטיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד