י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
האבטחה תוגברה

לאחר הפיצוץ: המשטרה מצאה מכתב הממוען לשגריר

לאחר הפיצוץ ליד שגרירות ישראל בהודו, המשטרה מצאה מכתב הממוען לשגריר הישראלי. משטרת ניו דלהי חוקרת את הפיצוץ מאחורי השגרירות אתמול

לאחר הפיצוץ: המשטרה מצאה מכתב הממוען לשגריר
שוטרים בהודו צילום: Pixabay

מכתב הממוען לשגריר ישראל בהודו נמצא ליד שגרירות המדינה בניו דלהי, דקות לאחר פיצוץ במקום. תוכן המכתב לא פורסם, אך התוכן היה 'פוגעני', כך דיווחה התקשורת ההודית. עם זאת, החוקרים לא מצאו זכר לפיצוץ עד כה.

משטרת ניו דלהי קיבלה קריאות על הפיצוץ שאירע מאחורי השגרירות בסביבות השעה 17:45 ביום שלישי, עם זאת, קצין משטרה בכיר אמר שלא היו סימנים לשריפה או לפיצוץ. גם כלבי גישוש וחבלנים הגיעו למקום לבצע בדיקות.

לאחר שעות חיפושים, הרשויות לא מצאו חומר נפץ. עם זאת, הם מצאו מכתב הממוען לשגריר ישראל. המשטרה בוחנת את המכתב ולא חשפה את תוכנו. המכתב מודפס והוא בן עמוד אחד וכתוב באנגלית.

מאבטח סיפר כי שמע רעש חזק בסביבות השעה 17:00. "הרעש היה דומה לפיצוץ צמיג, ראיתי גם עשן עולה ליד עץ", הוסיף.

בהודעת משרד החוץ נמסר כי "פיצוץ התרחש ליד השגרירות". אוהד נקש קינר, סגן השגריר בניו דלהי, אמר: "אירע פיצוץ בסמוך לשגרירות. כל העובדים בטוחים, כל הדיפלומטים שלנו בטוחים. צוותי האבטחה שלנו עובדים בשיתוף פעולה עם הביטחון המקומי של דלהי, והם יחקרו את הנושא יותר", אמר. בשגרירות ציינו כי האבטחה תוגברה.

משטרת דלהי מסרה בהצהרה כי מומחים בדקו את המקום. גורמים רשמיים אמרו שהם לא מצאו שרידים של חומר הנפץ, אך לא ניתן לשלול פיצוץ כימי שלא משאיר עקבות.

הודו טרור מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד